انتقال پول به زراعت بانک ترکیه

یکی از مهم ترین مشکلات مهاجران ایرانی افتتاح حساب در بانک های ترکیه است که توسط بانک ترکیه حل می شود. طبق آخرین قوانین بانکی در ترکیه، شرایط افتتاح حساب برای کاربران ایرانی کمی متفاوت است. بنابراین می توانید یکی از انواع حساب های بانکی را نزد بانک زاریم مجموعه دولتی تحت نظارت بانک مرکزی این کشور افتتاح کرده و به صورت شبانه روزی از خدمات آن بهره مند شوید. اگر شما هم می خواهید همه چیز را در مورد این بانک بدانید، این مقاله موسسه مهاجرتی شاهان را تا انتها برای افتتاح حساب در ترکیه بخوانید.

پیشینه بانکداری مدرن در ترکیه به عنوان بانک کشاورزی

بانکداری در ترکیه در آغاز قرن نوزدهم و امپراتوری عثمانی آغاز شد، زمانی که بانک های خارجی به دلیل کمبود سرمایه های محلی در این کشور تاسیس و فعالیت می کردند. وضعیت اقتصادی و مالی کشاورزان یکی از دلایل دریافت وام های سود بالاست و وضعیت اقتصادی کشور روز به روز بدتر می شود.

صندوق خیریه در سال 1863 با همکاری کشاورزان و میدات پاشا به عنوان حاکم عثمانی تأسیس شد. سپس در سال 1888 نوع جدیدی از بانکداری در ترکیه به نام بانک کشاورزی ترکیه آغاز شد. این بانک پناهگاه امنی برای سرمایه های مردم ایجاد کرده و همچنین قصد دارد با آوردن سرمایه های خارجی با بانکداری سوئیس رقابت کند.
انتقال پول به زراعت بانک ترکیه
شعب بانک کشاورزی ترکیه و ساعات کار

Ziraat Bankasai ترکیه به غیر از این کشور در سایر کشورهای خارجی نیز شعبه دارد که نشان می دهد اعتماد بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و در سراسر جهان محبوبیت دارد. شعب این بانک:

بلغارستان

اربیل و بغداد در عراق

عربستان

بحرین

جمهوری ترک قبرس شمالی

آتنا

لندن

ارائه خدمات مختلف در این بانک به صورت آفلاین انجام می شود و فقط کافیست برای افتتاح حساب آماده باشید. معاملات خود را با شماره های 444000 و 08502200000 در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز انجام دهید. همچنین می توانید با دریافت رمز موبایل از خدمات بانکداری آنلاین استفاده کنید.

خدمات ارائه شده در بانک کشاورزی

در این بخش تمام خدمات قابل ارائه توسط بانک ترکیه را بررسی خواهیم کرد. این خدمات عبارتند از:

سوئیفت یا انتقال ارز خارجی

سوئیفت یا انتقال ارز خارجی یکی از بهترین خدمات مورد نیاز ایرانیان برای ارائه کد IBAN و سوئیفت حساب بانکی متقاضی است. کد سوئیفت این بانک TCZBTR2A می باشد که می توانید از آن برای انتقال و دریافت وجه استفاده کنید. سقف انتقال ارز کاملاً به نوع حساب بانکی فرد بستگی دارد و پس از تأیید منبع، انتقال پول به طور متوسط ​​در عرض 24 تا 48 ساعت در دسترس است.

ویزا کارت و مستر کارت دو کارت بانکی این مجموعه هستند که می‌توانید از دستگاه‌های خودپرداز در هر کجای دنیا وجه نقد دریافت کنید. با استفاده از این کارت ها می توانید محصولات مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه های مختلف خریداری کنید. واریز به ویزا یا مسترکارت از طریق سایت های خارج از کشور نیز امکان پذیر است.

DCC، ارز انتقال دینامیک

با استفاده از دستگاه های POS و ATM، این ارز به پورسانت ارزان تبدیل می شود. با استفاده از این روش، دارندگان کارت بانکی می توانند مبلغ را با توجه به واحد پول محلی خود پرداخت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتقال وجه پیشنهاد می کنیم مقاله دیگری با عنوان «نحوه انتقال پول از ایران به حساب بانکی در ترکیه» توسط ترکیش هوم را مطالعه کنید.

خدمات اجاره خانه

اجاره خانه از طریق Ziraat Bankasai Türkiye مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، می توانید از مزایایی مانند دریافت وام، انتقال پول بدون هیچ کارمزدی، ارسال پیامک به صاحبخانه یا مستاجر در مورد واریز یا عدم پرداخت اجاره ماهانه و غیره بهره مند شوید.

اپلیکیشن بانکی

تجارت دلار و یورو؛

شناسایی دستگاه های خودپرداز مجاور

اطلاعاتی مانند موجودی حساب، پرداخت های انجام شده و وضعیت کارت اعتباری در قسمت ابزار

داده های بانکی و بازار از طریق اطلاعات مالی در قسمت داده های مالی

برنامه وام را دریافت کنید و سود سپرده را محاسبه کنید

اعطای وام با شرایط مختلف

با شرایط مختلف مثلا برای تحصیل، ماشین، خرید خانه و … می توانید از بانک ترکیه وام بگیرید. اطلاعات مهم در مورد این وام ها در وب سایت بانک موجود است. همچنین تمامی کارکنان به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط هستند و می توانند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند.

ویزا مسترکارت

بسیاری از افراد با پذیرش ویزا و مسترکارت از این بانک حساب باز می کنند. این کارت‌ها را می‌توان از هر دستگاه خودپرداز یا در هر فروشگاهی خریداری کرد.

افتتاح حساب و مزایای آن

یک شخص برای افتتاح حساب در بانک ترکیه باید حضور داشته باشد. قانون بانک مرکزی این کشور داشتن مکانی برای سکونت را برای فرد ضروری می داند، خواه این مکان ضروری باشد یا کار، تحصیل یا گردشگری. گاهی اوقات می توانید یک حساب بانکی بدون اقامتگاه باز کنید.

برای خارجی ها ابتدا باید به اداره مالیات مراجعه کنید. سپس می توانید با ثبت مشخصات خود و محل زندگی خود یک شماره مالیات دریافت کنید. برای آدرس محل اقامت می توانید آدرس هتل را وارد کنید. به بانک مراجعه کنید و با داشتن نسخه اصلی گذرنامه، شماره مالیات و میانگین مبلغ تعیین شده حساب بانکی خود را باز کنید.

هزینه کمی برای افتتاح حساب در بانک ترکیه برای اشخاص حقوقی دریافت می شود. عملا هیچ کمیسیون و حداقل موجودی روی کارت وجود ندارد. پول کافی روی کارت نگه دارید تا هزینه های افتتاح حساب را پوشش دهید. کافی. البته در صورتی که حساب بانکی شما غیرفعال باشد، بانک زارع مبلغ را به عنوان صورت حساب سپرده بانکی شما دریافت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال پول به زراعت بانک ترکیه" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, گردشگری و اقامتی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال پول به زراعت بانک ترکیه"، کلیک کنید.