کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار راکو، حامد قادرمرزی عصر یکشنبه در جلسه گزارش عملکرد سال 1402 و اعلام برنامه های دانشگاه در سال جدید در تالار مولوی دانشگاه کردستان اظهار کرد: وزارتخانه بر برنامه راهبردی سازمانی و تبیین بهره وری تاکید داشته و نیز همکاران و روسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه با ارایه پیشنهادات و راهکارها و سپس اصلاح و ویرایش این برنامه ها موجب خواهند شد که مصوبه های آتی بر اساس برنامه راهبردی طراحی شود.

وی تصریح کرد: بودجه دانشگاه در سال 1402، در حدود 35/61 درصد افزایش داشته و به 423 میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد و درنهایت به 436 میلیارد رسید و درآمد اختصاصی نیز به 54 میلیارد تومان افزایش یافت.

رییس دانشگاه کردستان افزود: دانشگاه کردستان در بحث بودجه جزو هفت دانشگاه نخست کشور بوده و به 588/7 میلیارد تومان در بحث هزینه ای رسیده ایم و پیش بینی می شود با احتساب تملک دارایی و درآمد اختصاصی این رقم افزایش نیز خواهد داشت.

قادرزاده اضافه کرد: در حوزه آموزشی تلاش های بسیاری صورت گرفته و رشته های کارشناسی از جمله فلسفه و مهندسی انرژی و صنایع دانشکده قروه و فرش در دانشکده بیجار و همچنین کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، حقوق بین الملل و رفتارحرکتی گرایش رشد حرکتی تاسیس شده و در دکتری زبان و ادبیات انگلیسی، اقتصاد کشاورزی، علوم مهندسی باغبانی گرایش اصلاح و بیوتکنولوژی، علوم اقتصادی گرایش توسعه اقتصادی تاسیس شدند.

وی تصریح کرد: بنا به ضرورتی که وجود دارد و باتوجه به رسالت دانشگاه، آموزش باید به درستی انجام شود و یکی از مهمترین نکات در بحث آموزش حضور در کلاس بوده که خوشبختانه حضور و غیاب ها به صورت الکترونیکی ثبت شده و از اساتید تشکر ویژه را داریم.

قادرزاده عنوان کرد: گرنت های آموزشی در حدود 2 برابر و نیم افزایش یافته و همچنین در بخش اجتماعی و فرهنگی، انجمن های علمی در 1402، حدود 72 انجمن علمی و نشریات علمی نیز به 50 عدد رسیده و نشریات چاپ شده نیز 35 عدد افزایش یافته است.

رییس دانشگاه کردستان خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1402، در حوزه پژوهشی 4 مجله دانشگاه رتبه الف دریافت کرده و در حوزه پژوهشگران پسادکترا نیز، 24 نفر جذب داشته ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.