حضور بیش از 270 نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان

راکو/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از حضور بیش از 270 نفر از کادر پزشکی استان در بیمارستان تخصصی فرهادآباد شهرستان دلفان خبر داد.

سردار نعمت الله باقری روز جمعه 7 اردیبهشت در حاشیه برپایی بیمارستان تخصصی فرهادآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به عملیات غرورآفرین حاج عمران و اینکه بخش زیادی از رزمندگان و جوانان استان در این عملیات بودند و به فیض عظیم شهادت رسیدند این مجموعه یک اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی با این نام برپا کردند.

 وی ادامه داد: سال گذشته قریب به 70 هزار نفر توسط همین تیم ها در زمینه های سونوگرافی، دندانپزشکی و… را ویزیت کردند.

باقری اضافه کرد: امروز نیز در شهرستان دلفان بیش از 20 تخصص در حوزه های مختلف، 20 پزشک عمومی و 20 دندانپزشک کلا بیش از 270 نفر کادر پزشکی در این شهرستان حضور پیدا کردند و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

سردار باقری بیان کرد: برای تحقق شعار سال برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید با مشارکت مردم در کنار بیمارستان صحرایی توسط بسیج سازندگی شهرستان و سپاه حضرت ابوالفضل بر پا شد.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور بیش از 270 نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور بیش از 270 نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان"، کلیک کنید.