بسته نظارتی ویژه بازرسی در خراسان رضوی اجرا می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار راکو، محسن نجات صبح یکشنبه با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه در شرایط حساس در میدان حضور داشتند، اظهار کرد: در انتخابات (11 اسفند) نیز شاهد حضور پررنگ مردم خواهیم بود.

رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی با خاطر نشان کردن اینکه رسالت ما در هیات بازرسی استان، نظارت و بررسی ارزیابی عملکرد هیات های اجرایی در انتخابات است، افزود: برای اولین بار بسته نظارتی ویژه در استان بین بازرسی وزارت کشور و شورای نگهبان صورت خواهد گرفت تا در راستای هم افزایی و ظرفیت نظارتی ویژه باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت ها برای تحقق انتخاباتی رقابتی و سالم صورت گرفته است، افزود: حرکت در چهارچوب قانون طبق قوانین و مقررات انتخاباتی صورت خواهد گرفت.

نجات با بیان اینکه برای هر شعبه یک بازرس در استان سازمان دهی شدند، اظهار کرد: تعداد هیات بازرسی استان خراسان رضوی در ستاد 5 نفر، در شهرستان ها 102 نفر هستند، تعداد 4546 نفر بازرس در استان است.

رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد سربازرس ها به ازای هر 15 شعبه یکی است که مجموعاً 374 نفر سربازرس در استان داریم، اظهار کرد: تعداد بازرس های ویژه از هر 100 شعبه یک نفر هستند توسط هیات بازرسی کشور قرار خواهند گرفت که مجموعاً 47 نفر بازرس ویژه در استان داریم. مجموع عوامل هیات بازرسی در استان 5678 نفر خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسته نظارتی ویژه بازرسی در خراسان رضوی اجرا می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسته نظارتی ویژه بازرسی در خراسان رضوی اجرا می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.