افزایش خدمت به مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا معزی نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر با گرامی داشت ایام خجسته دهه فجر گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، مسیر خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی هموارتر از گذشته شده و اکنون نیز با جدیت در تمام موضوعات پیگیری می شود.

وی در ادامه مساله سلامت را یکی از اهداف مهم در جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: جمعیت هلال احمر موظف به ارایه خدمت در حوزه سلامت روح، روان و سلامت جسمانی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر بسیاری از عارضه های جسمانی و روحی را برآمده از سبک زندگی غلط دانست و تصریح کرد: بسیاری از چالش های دنیای امروز همچون افسردگی و اضطراب نتیجه دوری جامعه جهانی از معنویت و معارف الهی است.

وی با اشاره به آیات و روایات دینی سلامت را یکی از نعمات بزرگ پروردگار برشمرد و افزود: توجه به معارف دینی و توکل به پروردگار آرامش روحی و روانی را به دنبال دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خواستگاه هلال احمر راکو و مهربانی است، تصریح کرد: در روایات دینی از دو موضوع شفقت و مهربانی به دیگری و ایمان خدا به عنوان مولفه های تکامل و ترقی بشر یاد شده است .

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه سلامت را یکی از شاخص های شادابی جامعه نیز معرفی کرد و افزود: جامعه بانشاط یک جامعه سالم است. ارتقای روحیه امید و ترویج نشاط در جامعه می تواند سلامت جامعه را ارتقا دهد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با بیان اینکه فعالیت های هلال احمر در حوزه سلامت به دو بخش مهم درمان و پیشگیری تقسیم می شود، خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی و دانش افراد، یکی از مولفه هایی است که سلامت را در جامعه ارتقا می دهد.

وی در این بخش از سخنان خود به مساله خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر نیز اشاره کرد، افزود: مساله تصادفات جاده ای، یکی از چالش هایی است که سلامت جامعه ما را به خطر انداخته است، لیکن افزایش آگاهی و دانش جامعه یکی از راهکارهای است که می تواند این چالش را تا حدودی برطرف سازد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در پایان یاد و خاطره شهدای هلال احمر و سلامت را گرامی داشت و از خدمات جمعیت هلال احمر در حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش خدمت به مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش خدمت به مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.