واکنش حماس به کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه البریج

واکنش حماس به کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه البریج

به گزارش راکو به نقل از راکو جنبش حماس در واکنش به کشتار جدید صهیونیست‌ها گفت: جنایات شنیع و مکرر اسرائیل که آخرین آن کشتار البریج است، ادامه عادت ارتش اشغالگر تروریست به جنگ نابودگرانه خود و هدف قرار دادن مستقیم و عمدی غیرنظامیان بی‌دفاع است.

حماس ادامه داد: جنایت دشمن در اردوگاه البریج ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت که اکثر آنها هنوز زیر آوار هستند و توانایی یافتن آنها وجود ندارد.

حماس افزود: این کشتارهای مداوم علیه مردم و ساکنان نوار غزه که با همدستی و حمایت دولت آمریکا و پایتخت‌های غربی انجام می‌شود، عزم و استواری مردم فلسطین را تضعیف نمی‌کند و موفق به سرکوبی مقاومت آنها نخواهد شد.

طبق گزارش المیادین، حماس تاکید کرد: ادامه قتل عام علیه مردم ما تنها عزم ما را برای مقاومت و ادامه گام‌ها برای درهم شکستن اراده ارتش اشغالگر فاشیست و شکست تجاوزگری آن در مسیر دستیابی به امیدهای مردم برای رهایی و تعیین سرنوشت را بیشتر می‌کند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش حماس به کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه البریج" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش حماس به کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه البریج"، کلیک کنید.