استقرار گشت‌های راهداری استان کردستان برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی

استقرار گشت‌های راهداری استان کردستان برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی

راکو/کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان به منظور تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده‌ای از آمادگی نیروها و تجهیزات این اداره کل در محورهای استان طی ایام اربعین خبر داد.

فرزاد حسنی امروز (۲۷مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گشت‌های راهداری این اداره کل در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر و به صورت مستمر تا پایان ایام اربعین حسینی در محورهای استان و به ویژه در محورهای تردد زائران اربعین مستقر و در حال انجام وظیفه هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: ۶۰۸ نفر از نیروهای ستادی و شهرستانی و پایانه‌های مرزی و مسافری در شهرستان‌های استان در این ایام، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی از بەکارگیری ۳۵۹ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب راهداری محوری در محورهای سطح استان خبر داد.

حسنی با تاکید بر اینکه ارتقاء خدمت رسانی و تسهیل تردد در اولویت برنامه‌های کاری ایام اربعین است، گفت: تمامی ماشین آلات و گشت‌های راهداری بصورت آنلاین و توسط سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌های استان رصد می‌شود.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار گشت‌های راهداری استان کردستان برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار گشت‌های راهداری استان کردستان برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی"، کلیک کنید.