بام ایران میزبان اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی کتاب‌نوش کشور

بام ایران میزبان اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی کتاب‌نوش کشور

به گزارش خبرگزاری راکو استان چهارمحال وبختیاری ،  ذوالفقار علیخانی گفت :  ۱۸ مردادماه لغایت ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳ استان چهارمحال و بختیاری میزبان تعداد ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر برگزیده جشنواره کتاب نوش کشور است.

وی گفت : دانش آموزان متوسطه اول و دوم بر اساس میزان مشارکت دانش آموز در جشنواره و همچنین کسب امتیازات و انجام کنشگری در سایت کتاب نوش انتخاب می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : در رویکرد جدید اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی کتاب‌نوش تلاش بر این است که دانش آموزان خود را به عنوان یک فعال حوزه کتاب شناخته و به این هویت افتخار کنند.

وی گفت :  تلاش بر این است که دانش آموزان سیر مطالعاتی منطقی داشته باشند و علاقه به مطالعه و عمق بخشی به مطالعات در آنان افزوده شود.

علیخانی افزود : در فرایند اجرایی این دوره از جشنواره دانش آموزان در قالب تیم های چند نفره مشخص می شوند و کلیه چالش های کتابخوانی به صورت تیمی توسط دانش آموزان انجام خواهد شد.

وی چالش تولید کتاب صوتی جمعی، چالش کتابدار، چالش سفید کتاب، چالش کتاب فروش، چالش سوادخواندن، چالش بصری سازی کتاب، چالش استندآپ کمدی کتاب، چالش کتاب آفرینش، چالش تئاتر کتاب را مهم ترین چالش های جشنواره کتابنوش اعلام کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بام ایران میزبان اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی کتاب‌نوش کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بام ایران میزبان اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی کتاب‌نوش کشور"، کلیک کنید.