اوکراینی‌های بیکار از آلمان اخراج می‌شوند

اوکراینی‌های بیکار از آلمان اخراج می‌شوند

رئیس گروه پارلمانی حزب سوسیال مسیحی آلمان گفت که دولت آلمان باید برای پناهندگان اوکراینی فرصت های شغلی فراهم کند و کسانی از پذیرش کار، امتناع می کنند باید از این کشور اخراج شوند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری راکو، یک مقام پارلمان آلمان خواستار به کارگیری پناهجویان اوکراینی حاضر در این کشور شد.

«الکساندر دوبرینت» رئیس گروه پارلمانی حزب سوسیال مسیحی آلمان گفت که دولت آلمان باید برای پناهندگان اوکراینی فرصت های شغلی فراهم کند و کسانی از پذیرش کار، امتناع می کنند باید از این کشور اخراج شوند.

این نماینده پارلمان آلمان تاکید کرد که زمان آن فرا رسیده است که برلین سیاست های رفاه اجتماعی خود را مورد بازبینی قرار دهد.

دوبرینت یادآور شد که بیش از دو سال پس از شروع جنگ اوکراین، اکنون باید این اصل اعمال شود: شروع به کار در آلمان یا بازگشت به مناطق امن غرب اوکراین.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوکراینی‌های بیکار از آلمان اخراج می‌شوند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوکراینی‌های بیکار از آلمان اخراج می‌شوند"، کلیک کنید.