از ابر پرچم ها تا آزادسازی 150 هزار بادکنک و کاروان شترها – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

از ابر پرچم ها تا آزادسازی 150 هزار بادکنک و کاروان شترها - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

سجاد شیرافکن مدیرعامل موسسه جریان در گفت و گو با خبرنگار راکو گفت: امسال قرار است اتفاق های ویژه ای در مسیر مهمانی عید غدیر اتفاق بیفتد که در سال های قبل وجود نداشت. یکی از این این اتفاقات شامل سقوط آزاد چتر بازهاست که نمایش ابر پرچم ها را ایجاد می کنند. اتفاق دیگر پاراگلایدر است که احتمال زیاد از محدوده خیابان آزادی تا یادگار امام این اتفاق قرار است رقم بخورد البته در صورت شرایط آب هوایی مناسب در آن روز قابل اجرا است.

وی افزود: از جمله اتفاق های ویژه جدید در امسال حرکت پاراموتورها است که آنها هم همراه با حرکت پرچم ها هستند البته این هم بستگی به شرایط جوی آب و هوایی دارد. یکی دیگر از اتفاق های امسال آزاد سازی 150 هزارتا بادکنک به صورت همزمان در طول مسیر است و اینها اتفاق هایی است که پارسال به این شکل نیافتاده است.

شیرافکن اظهار کرد: در سال گذشته از جمله اتفاق های ویژه رهاسازی 40 تا 50 هزار بادکنک همراه با نور افشانی بود به علاوه آتش بازی و بالن تبلیغاتی هم داشتیم ولی چون پارسال اولین مسیر 10 کیلومتری بود خیلی تجربه های جدید و خاصی وجود نداشت و خیلی اتفاق های عجیب و غریبی رخ نداد.

مدیرعامل موسسه جریان گفت: امسال 50 استیج مخصوص گروه سرود داریم که در طول مسیر است و بیش از 150 گروه سرود در آنجا حضور پیدا می کنند. چون یکی از نمادهای غدیر شتر هست احتمالاً 80 تا 100 تا شتر با جهاز در طول مسیر جانمایی می کنیم برای اینکه فضای ذهنی نزدیکتری به غدیر ایجاد شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از ابر پرچم ها تا آزادسازی 150 هزار بادکنک و کاروان شترها – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از ابر پرچم ها تا آزادسازی 150 هزار بادکنک و کاروان شترها – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.