تعلیق فعالیت های «برنامه جهانی غذا» در غزه

تعلیق فعالیت های «برنامه جهانی غذا» در غزه

به دنبال آزادی چهار اسیر صهیونیستی که منجر به شهادت دست کم 200 فلسطینی شد، برنامه جهانی غذای سازمان ملل موقتا فعالیت خود را در غزه تعلیق کرد.

به گزارش راکو، «سیندی مک کین» رییس برنامه جهانی غذا ضمن ابراز نگرانی نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه و خطرات فزاینده ای که کارکنان گروه های امدادی با آنها مواجه هستند، گفت: «ما فعالیت خود را متوقف کرده و جنبه های امنیتی مربوطه را بررسی می کنیم.»

تلویزیون عبری زبان «آی24» به نقل از رییس برنامه جهانی غذا گزارش کرد: «خطرات قابل توجهی کارگران امدادی را تهدید می کند. وضعیت وخیمی در نوار غزه حاکم است و مردم با گرسنگی مواجه هستند.»

مک کین که از آوریل 2023 ریاست برنامه جهانی غذا را برعهده دارد، ضمن تاکید بر آزادی اسرا، خواستار برقراری آتش بس شد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه مناطق مختلف النصیرات و اردوگاه آن در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد. طبق گزارش منابع فلسطینی این جنایت منجر به شهادت 274 فلسطینی و مجروح شدن ده ها تن شده است.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین هم در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که از بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست آزاد شده ابراز رضایت دارد اما آزادی این چهار اسیر «نباید به قیمت کشته شدن دست کم 200 فلسطینی از جمله کودکان و زخمی شدن بیش از 400 نفر از آنها توسط اسراییل تمام می شد.»

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعلیق فعالیت های «برنامه جهانی غذا» در غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعلیق فعالیت های «برنامه جهانی غذا» در غزه"، کلیک کنید.