افتتاح 3 پروژه کلان صنعت گاز در سیستان و بلوچستان

افتتاح 3 پروژه کلان صنعت گاز در سیستان و بلوچستان

وزیر نفت از اجرای 160 میلیارد تومان پروژه مسیولیت اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناری راکو از وزارت نفت، جواد اوجی امروز (پنجشنبه، 17 خرداد) در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های گازرسانی گفت: امروز پروژه های ماندگاری در حوزه صنعت نفت و گاز کشور به بهره برداری رسیدند؛ 3 پروژه کلان صنعت گاز در سیستان و بلوچستان به ارزش 25 هزار میلیارد تومان و 5 ایستگاه تقویت فشار گاز در کشور به بهره برداری رسید.

وی افزود: شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گازرسانی به 140 روستا و 13 شهر دیگر را هم در حال اجرا دارد که برخی از این پروژه ها تا 90 درصد هم پیشرفت داشته است.

وزیر نفت تصریح کرد: خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار نیز به بهره برداری رسید که گاز را به نیروگاه چابهار هم می رساند، فاز نخست خط لوله سربیشه تا نهبندان هم جزو پروژه های بهره برداری شده بود تا شبکه گاز رینگ شرقی تقویت شود همچنین با بهره برداری از این خطوط انتقال، گاز طبیعی به 160 واحد صنعتی به ویژه دو صنعت سیمان رسید که مانع سوختن فرآورده های نفتی می شود.

اوجی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در این استان بسیار پایین بود، ادامه داد:، اما به همت شرکت ملی گاز ایران، انقلابی در حوزه گازرسانی رقم خورده است که رفاه و اشتغال بیشتر برای مردم در پی دارد.

وی بیان کرد: 640 میلیارد تومان تعهد وزارت نفت برای تخصیص پروژه های مسیولیت اجتماعی است که تاکنون 160 میلیارد تومان در این استان اجرا شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح 3 پروژه کلان صنعت گاز در سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح 3 پروژه کلان صنعت گاز در سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.