مراسم دعای کمیل حجاج ایرانی امشب در مکه برگزار می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

مراسم دعای کمیل حجاج ایرانی امشب در مکه برگزار می شود - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، ده ها هزار زایر ایرانی که در مکه به سر می برند امشب، پنج شنبه (17 خرداد) مناجات عارفانه مولی الموحدین حضرت علی (ع) را در جوار بیت الله الحرام زمزمه می کنند.

دعای کمیل زایران ایرانی به شکل متمرکز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی از سوی بعثه مقام معظم رهبری در هتل بزرگ ویولت که پذیرای زایران ایرانی است، برنامه ریزی شده است. در این مراسم حاج مهدی سلحشور مداح اهل بیت دعای کمیل را قرایت خواهد کرد.

علاوه بر مراسمی که با حضور و سخنرانی سرپرست حجاج ایرانی برگزار می شود؛ آیین های مشابه دیگری به صورت متمرکز در هتل های میدان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی و بلدالطیب محل استقرار ستاد عملیات حج 1403 با حضور زایران ایرانی در مکه مکرمه برگزارمی شود و مومنان در جوار بیت الله الحرام با نوای مداحان اهل بیت حاج امیر عارف، حمید رمضانپور و محسن مرادی فرازهای دعای کمیل را زمزمه می کنند.

این مراسم از ساعت 22 به وقت مکه مکرمه (22:30 دقیقه به وقت تهران) آغاز می شود. همچنین آیین های دعای روحبخش کمیل در دیگر هتل های زایران ایرانی نیز با سخنرانی روحانیون کاروان ها و قرایت دعای کمیل توسط مادحان اهل بیت (ع) برنامه ریزی شده است تا تمام حجاج ایرانی بیت الله الحرام در فضای ملکوتی مکه مکرمه همصدا با نجوای دعای کمیل امیرمومنان (ع) با پروردگار کعبه به راز و نیاز و مناجات بپردازند و فرازهای دعای روح بخش کمیل را زمزمه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم دعای کمیل حجاج ایرانی امشب در مکه برگزار می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم دعای کمیل حجاج ایرانی امشب در مکه برگزار می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.