فرانسه همچنان در حال بررسی مسیله ارسال مربی های نظامی به اوکراین است

فرانسه همچنان در حال بررسی مسیله ارسال مربی های نظامی به اوکراین است

وزارت دفاع فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که این کشور همچنان مسیله ارسال مربی های نظامی به اوکراین را تحت بررسی دارد.

به گزارش راکو، الکساندر سیرسکی، فرمانده کل ارتش اوکراین اخیرا مجوزی را امضا کرد که به واسطه آن مربی های فرانسوی، اجازه بازدید از مراکز نظامی اوکراین را دریافت می کردند.

وی در این باره گفته بود که کی یف از «ابتکار فرانسه مبنی بر ارسال مربی به اوکراین جهت آموزش به سربازان اوکراینی» استقبال می کند.

حال وزارت دفاع فرانسه در این زمینه اعلام کرد که پاریس همچنان در حال بررسی این مسیله با طرف اوکراینی است تا از نیازهای دقیق آن ها آگاه شود.

اخیرا پایگاه خبری فرانسوی «مدیاپارت» نیز در گزارشی نوشته بود: «سربازان اوکراینی که برخی از آنها ظاهر و نمادهای نازی ها را به همراه داشته اند، ظاهرا در اواخر سال 2023 جهت شرکت در یک برنامه آموزشی توسط ارتش فرانسه در این کشور حضور داشتند.»

این رسانه تحقیقی هم چنین می نویسد: «علاوه بر نیروهای اوکراینی، گروهی از فرانسوی ها نیز در این آموزش ها حضور داشتند.»

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرانسه همچنان در حال بررسی مسیله ارسال مربی های نظامی به اوکراین است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرانسه همچنان در حال بررسی مسیله ارسال مربی های نظامی به اوکراین است"، کلیک کنید.