روسیه معاون رییس دفتر زلنسکی را تحت تعقیب قرار داد

روسیه معاون رییس دفتر زلنسکی را تحت تعقیب قرار داد

وزارت کشور روسیه اعلام کرد معاون رییس دفتر رییس جمهور اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داده است.

به گزارش راکو، وزارت کشور روسیه «رومن ماشووتس» معاون رییس دفتر رییس جمهور اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد: طبق اطلاعات ثبت شده در دیتابیس وزارت کشور روسیه، «رومن واسیلیویچ ماشووتس، متولد 6 اوت 1976، تحت یکی از ماده های قانون کیفری (روسیه)، تحت تعقیب است.»

او از سال 2020 معاون رییس دفتر «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین بوده است.

سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد رومن ماشووتس، افسر اطلاعات نظامی اوکراین هماهنگ کننده حملات «تروریستی» و هماهنگ کننده مقدمات «ترور» مقامات ارشد در کریمه بود.

افزون بر این مقام دولتی اوکراین، زلنسکی، «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رییس سابق بانک مرکزی اوکراین هم در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفته اند.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روسیه معاون رییس دفتر زلنسکی را تحت تعقیب قرار داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روسیه معاون رییس دفتر زلنسکی را تحت تعقیب قرار داد"، کلیک کنید.