هوای اصفهان تا 6 درجه گرم تر می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

هوای اصفهان تا 6 درجه گرم تر می شود - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار راکو با بیان اینکه کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی 24 ساعت پیش رو بین چهار تا 6 درجه افزایش می یابد، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 19 درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

وی ادامه داد: مهاباد با بیشینه دمای 22 درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: امروز آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری و وزش باد پدیده غالب است.

آقایی اضافه کرد: از فردا تا روز چهارشنبه افزایش ناپایداری ها را شاهد خواهیم بود و از ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد شدید موقتی را انتظار داریم.

به گفته وی، شدت ناپایداری ها طی روز دوشنبه 13 فروردین است و در بخش هایی از مناطق غربی و جنوبی و مرکزی استان احتمال بارش رگباری بهاری نیز پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای اصفهان تا 6 درجه گرم تر می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای اصفهان تا 6 درجه گرم تر می شود – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.