بیش از 160 واحد موتورخانه در استان سمنان بهینه سازی شد

بیش از 160 واحد موتورخانه در استان سمنان بهینه سازی شد

به گزارش خبرگزاری راکو استان سمنان؛ سیدهادی بنی هاشمی رییس بهینه سازی مصرف انرژی و کربن این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها، تعداد 186 مشترک دارای موتورخانه در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 160 واحد معادل بهینه سازی شده است.

بنی هاشمی به تفکیک موتورخانه های بهینه سازی شده پرداخت و افزود: از تعداد فوق، 64 واحد موتورخانه در ادارات و مراکز آموزشی، 40 واحد در مجتمع های مسکونی، 19 واحد در مجتمع های تجاری و 37 واحد موتورخانه در مراکز عمومی و گردشگری بهینه سازی شده است.

رییس بهینه سازی مصرف انرژی و کربن شرکت گاز استان سمنان با اشاره به کاهش مصرف 20 درصدی مصرف گاز در مشترکین مشمول طرح، گفت: در سال 1402، تعداد 123 واحد معادل موتورخانه در سطح استان سمنان بهینه سازی شده است.

سیدهادی بنی هاشمی با تاکید بر اهمیت بهینه سازی در کاهش اتلافات و مدیریت مصرف انرژی، اعلام کرد: مشترکان دارای سیستم حرارت مرکزی موتورخانه، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.goc.nigc.ir در این طرح ثبت نام کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 160 واحد موتورخانه در استان سمنان بهینه سازی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 160 واحد موتورخانه در استان سمنان بهینه سازی شد"، کلیک کنید.