عارف پور: همدلی و انسجام عوامل برگزاری انتخابات نشانه انقلابی و مردمی بودن است

عارف پور: همدلی و انسجام عوامل برگزاری انتخابات نشانه انقلابی و مردمی بودن است

رییس هییت مرکزی بازرسی انتخابات کشور در همایش معاونان سیاسی استانداری ها و روسای ستادهای انتخابات استان ها گفت: همدلی و انسجام عوامل برگزاری انتخابات نشانه انقلابی و مردمی بودن است.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری راکو به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، محمد مهدی عارف پور در این همایش با ارایه  توضیحاتی بر حمایت و تقویت زنجیره بازرسی، شامل؛ بازرسان، سربازرسان و بازرسان ویژه در حوزه سرزمینی کشور و اهمیت و حساسیت موضوع، تاکید کرد.

وی تصریح کرد: پاسخگویی استان ها درخصوص گزارشات و موضوعات انتخاباتی حتماً و تنها به مراجع ذیصلاح، ذیربط، رسمی و شناخته شده صورت پذیرد و از دادن اطلاعات به درخواست ها و تلفن های غیر معتبر و ناشناخته پرهیز شود.            

عارف پور با اشاره به ماده 81 قانون انتخابات و به استناد آن شکل گیری هیات های استانی بررسی تبلیغات، بهره مندی از گزارشات بازرسان و هیات های شهرستانی را از منابع مهم و قابل تامل  برای بهره مندی در هیات بررسی تبلیغات استانی برشمرد.

رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور بار دیگر بر بازگشایی به موقع شعب، آماده به کار و متصل شدن شعب، تنظیم صورتجلسه آغاز کار، اعلام به موقع تعرفه مورد نیاز شعب و … تاکید کرد.

عارف پور همچنین برخورد متین، با حوصله و اسلامی با رای دهندگان و انجام مصاحبه های دقیق و مستند توسط مسیولان را در حوزه مسیولیت خود با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی یادآور و تداوم هماهنگی استان ها با مجموعه های متناظر کشوری را خواستار شد.

رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور، صیانت از آراء مردم و حق و حقوق رای دهندگان را از دیگر وظایف شرعی و قانونی عوامل دست اندرکار انتخابات نام برد و آن را خط قرمز وزارت کشور و  دولت دانست.

عارف پور، از حسن اخلاق و رفتار منطبق بر قانون و حدود اختیارات، وحدت، انسجام، همدلی و تعامل میان تمام عوامل و دست اندرکاران در جریان انتخابات و روز اخذ رای از شاخص های مردمی و انقلابی بودن و رمز موفقیت نام برد و با استناد به توصیه مکرر و موکد مقام عالی وزارت، از معاونان استانداران و روسای ستادهای انتخابات استان ها خواست تا عوامل اجرایی انتخابات را از هرگونه ایجاد شبهه، القاء انتخاباتی و جهت گیری له یا علیه نامزدها به عنوان یک تخلف انتخاباتی،  برحذر دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عارف پور: همدلی و انسجام عوامل برگزاری انتخابات نشانه انقلابی و مردمی بودن است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عارف پور: همدلی و انسجام عوامل برگزاری انتخابات نشانه انقلابی و مردمی بودن است"، کلیک کنید.