آغاز ماراتن متقاضیان صندلی های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها

در 154 شهر صورت گرفت؛

آغاز ماراتن متقاضیان صندلی های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها

ماراتُن متقاضیان صندلی های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1403 از صبح امروز در 154 شهر آغاز شده و عصر هم ادامه پیدا می کند.

گروه استان های خبرگزاری راکو؛ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در صبح و بعدازظهر امروز جمعه 4 اسفند سال جاری و آزمون مقطع دکتری (نیمه متمرکز) «Ph.D» سال 1403 بعدازظهر روز جمعه 4 اسفند براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در این آزمون ها برگزار می شود.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در 154 شهر، 361 حوزه اصلی و 1340 حوزه فرعی و آزمون دکتری تخصصی سال 1403 در 154 شهر، 186 حوزه اصلی و 568 حوزه فرعی در حال برگزاری است. 

رقابت 470 داوطلب مرد و زن در آزمون کارشناسی ارشد سال 1403

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر در حاشیه بازدید از آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه به خبرنگار راکو گفت که بیش از 470 داوطلب دوره کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی به رقابت می پردازند.

حمیدرضا خدایی اضافه کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز جمعه با دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از 470 دوطلب مرد و زن در محل دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر در حال برگزاری است.

آغاز ماراتن متقاضیان صندلی های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها

وی با توجه به رشته های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر گفت: این واحد دانشگاهی در قالب دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی با داشتن رشته های مهندسی معماری- معماری داخلی، حسابداری، امور فرهنگی- برنامه ریزی فرهنگی، علوم ارتباطات-مطالعات فرهنگی و رسانه، مهندسی برق کنترل، مهندسی برق –سیستم های قدرت، برنامه ریزی شهری، علوم و مهندسی آبخیز-مدیریت حوزه های آبخیز، مهندسی صنایع غذایی پذیرای داوطلبان در سراسر کشور است.

دانشگاه آزاد آذربایجان غربی میزبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری 

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به خبرنگار راکو اظهار کرد: امروز یک هزار و 901 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

ببببببببببببب

پژمان محمدی با بیان اینکه علاوه بر واحد ارومیه پنج واحد ماکو، سلماس، مهاباد، بوکان و خوی هم میزبان برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع 5 هزار و 612 داوطلب در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در مقطع کارشناسی ارشد و در نوبت صبح و تعداد یک هزار و 266 داوطلب نیز در مقطع دکتری و در نوبت بعد از ظهر شرکت می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز ماراتن متقاضیان صندلی های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز ماراتن متقاضیان صندلی های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها"، کلیک کنید.