3 مدال برنز دختر وزنه بردار ایران در قهرمانی آسیا

3 مدال برنز دختر وزنه بردار ایران در قهرمانی آسیا

آفتاب نیوز :

امروز جمعه در ادامه مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان، رقابت های دسته 87 کیلوگرم بانوان پیگیری شد و کیژان مقصودی ملی پوش کشورمان به روی تخته رفت و سه مدال برنز کسب کرد.

مقصودی در یک ضرب و در تلاش اول وزنه 90 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در مرتبه دوم نتوانست وزنه 95 کیلوگرمی را بلند کند. مقصودی در تلاش سوم پشت وزنه 96 کیلوگرمی قرار گرفت و آن را بالای سر برد و با رکورد 96 کیلوگرم به مدال برنز یک ضرب دست یافت.

وی در در دوضرب ابتدا وزنه 111 کیلوگرمی را بالای سر برد و در ادامه موفق به مهار وزنه 117 کیلوگرمی نشد، اما در تلاش سوم همین وزنه را مهار کرد و با رکورد 117 کیلوگرم به مقام سوم و مدال برنز رسید.

مقصودی در مجموع نیز با رکورد 213 کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد و با کسب سومین مدال برنز به کار خود پایان داد.

مدال آوران دسته 87 کیلوگرم:

1- «یون ها جی» از کره جنوبی با رکورد 100 یکضرب، 130 دوضرب و مجموع 230 کیلوگرم (2 مدال طلای دوضرب و مجموع و نقره یکضرب)

2- «نیگورا» از ازبکستان با رکورد 101 یکضرب، 128 دوضرب و مجموع 229 کیلوگرم (طلای یکضرب و دو مدال دوضرب و مجموع)

3- «کیژان مقصودی» از ایران با رکورد 96 یکضرب، 117 دوضرب و مجموع 213 کیلوگرم (سه مدال برنز)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "3 مدال برنز دختر وزنه بردار ایران در قهرمانی آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "3 مدال برنز دختر وزنه بردار ایران در قهرمانی آسیا"، کلیک کنید.