مسیله انتخابات حقی است که به آحاد جامعه داده شده است

مسیله انتخابات حقی است که به آحاد جامعه داده شده است

راکو/خراسان جنوبی مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مساله انتخابات حقی است که به برکت نظام انقلاب اسلامی به آحاد جامعه داده شده است.

محمد حاجی زاده، مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با راکو با بیان اینکه خداوند متعال انسان را موجود رها خلق نکرده بلکه چون به ما نعمت عقل را عنایت کرده و قدرت تشخیص حق و باطل را در انسان قرار داده در مقابل اعمال و رفتار خود باید پاسخگو باشد و مسیولیت دارد و خدا هم انسان را در این زمینه مورد بازخواست قرار می دهد لذا در روایات و منابع دینی از این قبیل روایات داریم که می فرماید قبل از اینکه شما را محاسبه کنند خودتان را مورد محاسبه قرار دهید نه تنها انسان نسبت به اعمال و رفتار خود مسیولیت دارد بلکه حتی نسبت به امور پیرامونی خود مسیول است.

وی با اشاره به اینکه افراد نسبت به خود دارای مسیولیت هایی هستند، گفت: یکی از مسیولیت هایی که بر عهده ما بوده که مسیولیت عقلی، شرعی و ملی می باشد مسیولیت نسبت به آینده خودمان است که شرکت در انتخابات از این نمونه مسیولیت ها می باشد لذا خداوند می فرماید تغییر، زمانی حاصل می شود که خود ما به دنبال تغییر باشیم.

حاجی زاده افزود: همه مراجع تقلید خصوصاً رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را یک واجب می دانند.

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مساله انتخابات حقی است که به برکت نظام انقلاب اسلامی به آحاد جامعه داده شده، یادآور شد: اگر کوتاهی صورت پذیرد باید پاسخگو باشیم علاوه بر اینکه هر چه مشارکت بالاتر باشد دشمنان قسم خورده ما که مدت هاست از طریق رسانه ها به دنبال ناامیدی مردم هستند مایوس تر می شوند.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیله انتخابات حقی است که به آحاد جامعه داده شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیله انتخابات حقی است که به آحاد جامعه داده شده است"، کلیک کنید.