کمبودی برای تامین اقلام مصرفی هیات‌های عزاداری یزد وجود ندارد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

کمبودی برای تامین اقلام مصرفی هیات‌های عزاداری یزد وجود ندارد - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

سید حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار راکو از تأمین اقلام و کالاهای مصرفی تکایا، مؤسسات خیریه و هیأت‌های عزاداری استان یزد در ایام محرم و صفر با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و اتحادیه تعاونی روستایی استان یزد خبر داد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت تعاون روستایی استان یزد و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و اتحادیه تعاون روستایی استان تحت نظارت در ایام محرم و صفر اقلام پذیرایی و کالاهای مورد نیاز هیأت‌های مذهبی نظیر انواع برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه، ادویجات، رطب، اقلام پروتئینی، قند و شکر و انواع عرقیات، با کیفیت و قیمت مناسب تأمین و عرضه می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان یزد اعلام کرد: هیأت‌های مذهبی، تکایا، مؤسسات خیریه و هیأت‌های عزاداری سراسر استان یزد می‌توانند بدون محدودیت اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از اتحادیه تعاونی روستایی استان تهیه کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی لازم با شماره ۰۹۱۳۱۵۲۲۰۹۲ تماس گرفته یا به آدرس یزد، بلوار جانباز، میدان آیت الله مدرسی، انتهای خیابان هجرت، مجتمع انبارهای تعاون روستایی استان مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمبودی برای تامین اقلام مصرفی هیات‌های عزاداری یزد وجود ندارد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمبودی برای تامین اقلام مصرفی هیات‌های عزاداری یزد وجود ندارد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.