کرملین: پس از دخالت غرب در اوکراین، عملیات ویژه نظامی به جنگ بدل شد

کرملین: پس از دخالت غرب در اوکراین، عملیات ویژه نظامی به جنگ بدل شد

سخنگوی کاخ کرملین گفت پس از دخالت غرب در اوکراین، عملیات ویژه نظامی به جنگ بدل شد و روسیه اکنون در یک حالت جنگی به سر می برد و همه باید متوجه این قضیه شوند.

به گزارش راکو، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در مصاحبه ای با روزنامه «آرگومنت و فکتس» عنوان کرد: «ما در یک حالت جنگی هستیم. ابتدا عملیات ویژه نظامی آغاز شد و هنگامی که غرب به طور جمعی عضوی از طرف اوکراین شد، این عملیات به جنگ تغییر پیدا کرد. من نسبت به این موضوع متقاعد شده ام و همه باید متوجه آن شوند».

سخنگوی کرملین در ادامه افزود: «روسیه به انجام اقدامات خود ادامه خواهد داد و این عملیات ویژه امنیت شهروندان و سرزمین های اوکراین را تهدید نمی کند».

پسکوف هم چنین تاکید کرد: «روسیه نمی تواند اجازه دهد در مرزهای خود طرفی وجود داشته باشد که بخواهد از هر روشی برای جدا کردن کریمه از آن استفاده کند».

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرملین: پس از دخالت غرب در اوکراین، عملیات ویژه نظامی به جنگ بدل شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرملین: پس از دخالت غرب در اوکراین، عملیات ویژه نظامی به جنگ بدل شد"، کلیک کنید.