پیش بینی آب و هوای خوزستان در روزهای آینده

پیش بینی آب و هوای خوزستان در روزهای آینده

آفتاب نیوز :

محمد سبزه زاری بیان کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی از امروز در برخی از ساعات وزش باد های متوسط و تندباد های لحظه ای در بخش های غربی و جنوبی خوزستان وجود دارد؛ همچنین از روز دوشنبه تا پایان هفته افزایش سرعت وزش باد برای بخش های غربی و جنوب غربی و تا حدودی مرکزی استان پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: همچنین با جنوبی شدن جریانات در خلیج فارس ابتدا در سواحل جنوبی و جنوب شرقی و به تدریج تا اوایل فردا تا بخش های مرکزی و غربی خوزستان شاهد افزایش رطوبت و شرجی خواهیم بود؛ این روند در روز های شنبه و یکشنبه (به ویژه شنبه) در نیمه جنوبی (به ویژه سواحل) بخش های مرکزی و غربی استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در این ایام با توجه به انباشت رطوبت و بالا بودن برخی از ضرایب ناپایداری در مناطق مرتفع شرقی و شمالی استان احتمال رشد ابر و رگبار های پراکنده و به خصوص رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی با اعلام اینکه تا یکشنبه نوسانات محسوس دمایی در خوزستان وجود ندارد، اضافه کرد: از روز دوشنبه دمای هوا در استان افزایش خواهد یافت که این امر تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

سبزه زاری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته کشاورزی اهواز و صفی آباد دزفول با 45.4 و ایذه با 20.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط در خوزستان گزارش شده اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین در شبانه روز گذشته دمای هوای شهر اهواز به بیشینه دمای 44.7 و کمینه دمای 28 درجه سانتیگراد رسیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی آب و هوای خوزستان در روزهای آینده" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی آب و هوای خوزستان در روزهای آینده"، کلیک کنید.