پشتیبانی از پروژه های مقطع دکترا در حوزه زنان و خانواده – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

پشتیبانی از پروژه های مقطع دکترا در حوزه زنان و خانواده - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، انسیه خزعلی در نشستی که با دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مطالعات زنان داشت به بررسی دغدغه های ایشان پرداخت.

وی عدم امنیت شغلی، عدم استقبال مراجع ذیصلاح برای استخدام به عنوان مشاور روانشناس و یا مشاور خانواده، عدم تخصیص کد از سازمان نظام روانشناسی را از دغدغه های فارغ التحصیلان این رشته دانست.

خزعلی همچنین افزود: طراحی غیر اصولی رشته، ضعف برنامه درسی سرفصل ها و جزوه های نامرتبط و سلیقه ای، کمبود اساتید متخصص مطالعات زنان که بعضاٰ با نگاه به زنان و خانواده تدریس نمی کنند از دیگر مشکلات دانشجویان رشته مطالعات زنان می باشد.

وی همچنین گفت: برگزاری دوره های آموزش تکمیلی و یا ایجاد گرایش برای رشته می تواند یکی از راهکارها برای حل معضلات باشد.

در ادامه خزعلی اظهار داشت: با تعامل بهتر بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها می توان از طریق جهت دهی به پایان نامه ها در مسیر نیازهای جامعه اثرات پایان نامه ها را در جامعه مشاهده کرد.

وی همچنین از قرارداد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و پروژه هایی در مقطع دکترا و پسا دکترا در حوزه زنان و خانواده معرفی و پشتیبانی خواهد شد.

در پایان این نشست معاون رییس جمهور ضمن بیان شرح وظایف معاونت گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه نموده و از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مطالعات زنان درخواست داشت که با توجه به موارد مطرح شده و خلاءهای بررسی شده پیشنهادات خود را ارایه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پشتیبانی از پروژه های مقطع دکترا در حوزه زنان و خانواده – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پشتیبانی از پروژه های مقطع دکترا در حوزه زنان و خانواده – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.