پرتاب های قهرمانی آسیا| رسولی در پرتاب دیسک قهرمان شد

پرتاب های قهرمانی آسیا| رسولی در پرتاب دیسک قهرمان شد

در جریان برگزاری نخستین دوره مسابقات پرتاب های قهرمانی آسیا حسین رسولی موفق شد، با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلا را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری راکو، در جریان برگزاری اولین روز از نخستین دوره رقابت های دوومیدانی پرتاب های قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور کره حنوبی در حال برگزاری است، حسین رسولی پرتابگر شناخته شده و شایسته کشورمان موفق شد در رقابت با همه رقبای آسیایی خود، قهرمان ماده پرتاب دیسک شود.

بر همین اساس، رسولی توانست با پرتابی به مسافت 59.05متر با پیشی گرفتن از همه شرکت کنندگان در این رقابت عنوان نخست و مدال طلا ماده پرتاب دیسک را از آن خود کند. 

گفتنی است پس از حسین رسولی پرتابگر قطری با ثبت حد نصاب58.96متر نایب قهرمان شد وورزشکار چینی تیز با ثبت رکورد 58.65متر در جایگاه سوم ایستاد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرتاب های قهرمانی آسیا| رسولی در پرتاب دیسک قهرمان شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرتاب های قهرمانی آسیا| رسولی در پرتاب دیسک قهرمان شد"، کلیک کنید.