واژگونی خودرو در جاده راوند دو مصدوم بر جای گذاشت

واژگونی خودرو در جاده راوند دو مصدوم بر جای گذاشت

راکو/اصفهان رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی خودرو پراید در جاده راوند قبل از آرامگاه شهدای گمنام دو مصدوم بر جای گذاشت

مهرداد فرزندی پور در گفت وگو با راکو، اظهار کرد: تماس شهروندان با تلفن 115، وقوع واژگونی خودرو پراید در ساعت 1:22 دقیقه بامداد روز 
 جمعه بیستم بهمن ماه را به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش کرد.

وی افزود: این حادثه که بعد از پل راوند رخ داد، مصدوم شدن راننده و سرنشین خودرو را به همراه داشت که پس از اقدامهای درمانی اولیه توسط یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس کاشان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: حال مصدومان انتقالی مساعد و علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

فرزندی پور تصریح کرد: شهروندان هنگام رانندگی در شب، به نکات ایمنی و خطرات رانندگی در تاریکی توجه داشته باشند تا با رعایت آنها، سفری همراه با سلامتی داشته باشند.

پایان خبر راکو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی خودرو در جاده راوند دو مصدوم بر جای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی خودرو در جاده راوند دو مصدوم بر جای گذاشت"، کلیک کنید.