هر محموله کمکی بدون هماهنگی اسراییل وارد غزه شود، بمباران می شود

هر محموله کمکی بدون هماهنگی اسراییل وارد غزه شود، بمباران می شود

رییس هییت استعلامات مصر با بیان اینکه صدها کامیون حامل کمک های بشردوستانه در انتظار ورود به غزه هستند، عنوان کرد هر محموله کمکی بدون هماهنگی «اسراییل» وارد غزه شود، بمباران می شود.

به گزارش راکو، ضیاء رشوان رییس هییت استعلامات مصر در گفت وگو با شبکه الجزیره عنوان کرد صدها کامیون حامل کمک های بشردوستانه در انتظار ورود به غزه هستند.

ضیاء رشوان افزود: ورود محموله های کمکی به غزه جز با هماهنگی رژیم صهیونیستی ممکن نیست، در غیر اینصورت این رژیم آن ها را بمباران می کند.

رییس هییت استعلامات مصر رژیم صهیونیستی عنوان کرد «اسراییل» در تفتیش و بازرسی محموله های کمکی به غزه تعلل می کند.

وی با اشاره به اینکه حرف و حدیث های صهیونیست ها در مورد هماهنگی با مصر در خصوص حمله زمینی به رفح کذب محض است، تاکید کرد مصر هرگز اجازه کوچاندن فلسطینیان را نمی دهد.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هر محموله کمکی بدون هماهنگی اسراییل وارد غزه شود، بمباران می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هر محموله کمکی بدون هماهنگی اسراییل وارد غزه شود، بمباران می شود"، کلیک کنید.