نویدکیا: اختلاف بازی شمس آذر و مس در نوع بازی هجومی است

نویدکیا: اختلاف بازی شمس آذر و مس در نوع بازی هجومی است

راکو/قزوین سرمربی مس رفسنجان گفت: ما در تیم مس در هر 2 بازی از نیمه دوم فصل سعی کردیم هجومی بازی کنیم، اختلاف بازی شمس آذر و مس کرمان در نوع هجومی بازی کردن است، من به مالکیت توپ و موقعیت سازی اعتقاد دارم و دقیقی به بازی سریع هجومی معتقد است.

به گزارش راکو، محرم نویدکیا سه شنبه شب 8 اسفند 1402 در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالت واقع بینانه، بازی فردا برای تیم ما سخت است و اقرار می کنم که شمس آذر جزو بهترین تیم های میانه جدول است و سعید دقیقی خیلی خوب توانسته تیم سازی کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر قزوین یک تیم خوب با اصالت و قابل احترام است، خاطرنشان کرد: نوع بازی و تاکتیک شمس آذر قابل تامل و تحسین است. 

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: سعی کردیم روند رو به رشدی برای تیم مس رفسنجان برنامه ریزی کنیم و خوشبختانه به اهدافمان نزدیک شدیم. شرایط امروز مس رفسنجان نسبت به گذشته تغییر کرده است. 

وی ادامه داد: کم کم در تیم سازی به کیفیت مد نظر رسیده ایم چنانچه آب و هوا مساعد باشد؛ با تقویت مس رفسنجان قطعاً بازی فردا مقابل شمس آذر قزوین یک بازی پرهیجان، جذاب و فنی است. 

نویدکیا گفت: بازیکنانی که در بدنه تیم هستند، قبلاً سابقه بازی در تیم سپاهان را داشتند و از نظر تاکتیکی و فنی آشنا با خواسته ها و انتظارات من هستند، از همین رو به آینده تیم مس رفسنجان امیدوار هستم.

وی با اشاره به اینکه نوع بازی شمس آذر و مس کرمان متفاوت است، خاطرنشان کرد: نوع بازی به دیدگاه مربی ها برمی گردد، البته از سعید دقیقی که چند روز تیم مس را تمرین دادند و شرایط را برای ما آماده کنند ممنونم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

این مربی فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاران تصریح کرد: ما در هر 2 بازی از نیمه دوم فصل سعی کردیم هجومی بازی کنیم، اختلاف بازی شمس آذر و مس کرمان در نوع هجومی بازی کردن است، من به مالکیت توپ و موقعیت سازی اعتقاد دارم و دقیقی به بازی سریع هجومی معتقد است.

وی اظهار کرد: اولین و آخرین هدف فوتبال این است که هوادار به استادیوم بیاید بنابراین امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارایه دهیم چون حق طبیعی هواداران است که از فوتبال لذت ببرند.

پایان خبر راکو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نویدکیا: اختلاف بازی شمس آذر و مس در نوع بازی هجومی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نویدکیا: اختلاف بازی شمس آذر و مس در نوع بازی هجومی است"، کلیک کنید.