نمودار رو به رشد دانشگاه آزاد تربت حیدریه به لحاظ شاخص های مدیریتی

نمودار رو به رشد دانشگاه آزاد تربت حیدریه به لحاظ شاخص های مدیریتی

مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، نمودار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه و خواف را به لحاظ شاخص های مدیریتی مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری راکو، هییت نظارت، ارزیابی و بازرسی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با رییس دانشگاه و اعضای هییت رییسه دیدار و گفت وگو و از بخش های مختلف دانشگاه بازدید کردند.

گروه منتخب هییت نظارت، ارزیابی و بازرسی  منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست جواد عارف مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی و متخصصین آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری مالی تشکیل می داد.

نمودار رو به رشد دانشگاه آزاد تربت حیدریه به لحاظ شاخص های مدیریتی

این هییت ضمن گفت وگو با محمد حاتمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه آقای دکتر حاتمی، اعضای هییت رییسه، معاونین، مدیران، کارشناسان و دانشجویان از بخش های مختلف آموزش و پژوهش، دانشجویی فرهنگی، مالی و اداری دانشگاه بازدید کرد.

عارف مدیرکل نظارت، ارزیابی و بازرسی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه را از طریق شاخص های مدیریتی و رشد نمودار افزایشی رو به رشد در سطح استان خراسان رضوی مطلوب و پیشرو دانست.

در ادامه دیدار اعضای هییت نظارت ضمن بررسی شاخص ها وضعیت موجود به ارایه گزارش های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، پژوهشی و اداری مالی مرکز خواف و دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمودار رو به رشد دانشگاه آزاد تربت حیدریه به لحاظ شاخص های مدیریتی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمودار رو به رشد دانشگاه آزاد تربت حیدریه به لحاظ شاخص های مدیریتی"، کلیک کنید.