نقش مهم صنعتگران و تولیدکنندگان در افزایش جمعیت

نقش مهم صنعتگران و تولیدکنندگان در افزایش جمعیت

راکو/لرستان استاندار لرستان گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان نقش مهمی در افزایش جمعیت با توسعه کسب‌وکار دارند.

ابوطالب شفقت امروز (۲۳تیرماه) در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه شهرستان بروجرد اظهار کرد: ایجاد کسب کار باعث تشکیل خانواده و فرزندآوری می‌شود، صنعتگران و تولیدکنندگان نقش مهمی در افزایش جمعیت با توسعه کسب‌وکار دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات اشتغال و بیکاری لازم است که تعداد شهرک‌های صنعتی در استان افزایش یابد که در دولت شهید رئیسی اقدامات خوبی برای این مهم در استان انجام شده است.

استاندار لرستان اضافه کرد: برخی ادارات فقط در اتاق کار نامه‌ها را پیش‌امضا می‌کنند باید مسئولیت‌پذیر باشند و از اتاق کار بیرون‌آمده و برای ایجاد اشتغال و تولید حساسیت داشته باشند.

شفقت بیان کرد: باید به ظرفیت‌های داخلی استان لرستان توجه کنیم و تولید را با به دست‌گرفتن بازارهای داخلی و خارجی رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات استان، بیکاری و اشتغال پائین بوده که این مشکل به خاطر عقب‌افتادگی در سنوات قبل بوده و نیاز است شهرک‌های صنعتی لرستان افزایش یابد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در سه ساله گذشته هیچ واحد صنعتی تعطیل نشده و سهم شهرک های صنعتی اضافه شده و دو منطقه ویژه اقتصادی در لرستان احداث شده است.

شفقت یادآور شد: در لرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی وجود دارد که با فعال کردن این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد رونق تولید و اشتغال در استان بود.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش مهم صنعتگران و تولیدکنندگان در افزایش جمعیت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش مهم صنعتگران و تولیدکنندگان در افزایش جمعیت"، کلیک کنید.