نخست‌وزیر دولت موقت لبنان: تهدیدهای اسرائیل، ملت ما را از پایبندی به حق خود باز نمی‌دارد

نخست‌وزیر دولت موقت لبنان: تهدیدهای اسرائیل، ملت ما را از پایبندی به حق خود باز نمی‌دارد

نخست‌وزیر دولت موقت لبنان اعلام کرد تهدیدهای رژیم صهیونیستی به جنگ همه جانبه، ملت لبنان را از پایبندی به حق خود در سرزمین خود و دفاع از آن باز نخواهد داشت.

به گزارش راکو، «نجیب میقاتی» نخست وزیر دولت موقت لبنان تاکید کرد تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه لبنان و تهدید به جنگ گسترده، ملت این کشور را از پایبندی به حق خود در سرزمینشان و دفاع از آن براساس قوانین بین‌المللی بازنمی‌دارد.

وی افزود این موضع را در تماس‌ها و دیوارهایش با تمامی دوستان لبنان در دنیا و اتحادیه اروپا اعلام کرده است.

به نوشته روزنامه الاخبار، میقاتی تاکید کرد در پیامی مفصل به شورای امنیت، به ادعاها و اتهامات رژیم صهیونیستی پاسخ داده خواهد شد.

میقاتی از همه کشورهای عربی و غربی بابت همبستگی با لبنان و تلاش برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان قدردانی کرد و تاکید کرد دولت آماده مقابله با هر وضعیت اضطراری است.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخست‌وزیر دولت موقت لبنان: تهدیدهای اسرائیل، ملت ما را از پایبندی به حق خود باز نمی‌دارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخست‌وزیر دولت موقت لبنان: تهدیدهای اسرائیل، ملت ما را از پایبندی به حق خود باز نمی‌دارد"، کلیک کنید.