نحوه استفاده از ماسک صورت در 5 مرحله ساده

مرحله 1: لازم نیست کثیف باشد. 

اگر می خواهید هنگام استراحت در وان از ماسک صورت استفاده کنید، لازم نیست نگران ایجاد آشفتگی باشید. می توانید صورت، گردن و گلوی خود را بپوشانید و استراحت کنید.اگر وقت حمام ندارید، فقط زمانی را برای عقب کشیدن موهای خود اختصاص دهید تا نزدیک صورت شما نباشد. حتما لباس هایی بپوشید که ناحیه گردن شما را نپوشاند تا روی لباس های خود قرار نگیرد. قسمت کثیف می تواند آن را بپوشاند، اما پس از روشن شدن، خشک می شود و به راحتی جدا می شود. 

مرحله 2: با صورت تازه تمیز شده شروع کنید. 

قبل از استفاده از شیت ماسک از پاک کننده روزانه خود برای از بین بردن تمام کثیفی های سطحی، روغن ها و آرایش استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که تمام مزایایی را که ماسک صورت شما برای ارائه طراحی شده است دریافت می کنید.نکته حرفه ای: قبل از استفاده از ماسک صورت، مقدار کمی ژل دور چشم یا کرم دور چشم را به دور چشم بمالید. این به محافظت از این ناحیه بسیار ظریف در برابر کم آبی کمک می کند. 

مرحله 3: با استفاده از دست های مرطوب، ماسک خود را مستقیما روی پوست مرطوب خود بمالید. 

به یاد داشته باشید، به دلایلی به آن ماسک صورت می گویند. وقتی ماسک می زنید باید به نظر برسید که ماسک می زنید. هرگز ماسک را مستقیما روی پوست خود مالش ندهید.باید مانند فراستینگ روی کاپ کیک اعمال شود. حتما از ناحیه چشم خودداری کنید، سوراخ های بینی خود را شفاف نگه دارید و ماسک را از صورت، پایین گردن و گلو دراز کنید. هیچ چیز بدتر از یک چهره جوان و یک گردن چروکیده پیر نیست، درست است؟ من همیشه گردنم را به عنوان امتداد صورتم در نظر می گیرم. 

مرحله 4: فقط آن را روشن بگذارید و صبر کنید. 

شما می توانید از این 10 تا 20 دقیقه برای استراحت، حالت دادن به موهای خود، بررسی ایمیل خود استفاده کنید – هر چیزی که می خواهید. فقط مراقب زمان باشید و دستورالعمل های روی برچسب را برای زمان حذف دنبال کنید. مزایای محصول به جهت استفاده گره خورده است. حتما آنها را برای مزایای مطلوب دنبال کنید. 

مرحله 5: وقت آن است که ماسک را بردارید. 

ماسک ها به گونه ای طراحی شده اند که به پوست شما بچسبند. شما نمی خواهید هنگام برداشتن آن خیلی خشن باشید. از آب و دستمال فراوان استفاده کنید تا ماسک را به آرامی بشویید. پت – پوست خود را با حوله خشک نکنید.وقتی صحبت از ماسک به میان می آید،آسان تر از این نمی شود.نکته حرفه ای: وقتی ماسک صورت شما خشک شد و زمان جدا شدن آن فرا رسید، به سادگی یک دستمال گرم و مرطوب روی صورت خود قرار دهید و آن را برای چند ثانیه روی پوست خود نگه دارید. این کار را چند بار تکرار کنید تا به شل شدن و حل شدن ماسک صورت از روی پوست شما کمک کنید. این نکته فرآیند شستشو را برای پوست شما بسیار آسان تر و ملایم تر می کند.

هر چند وقت یکبار باید از ماسک صورت استفاده کنید؟ 

هر رژیم مراقبت از پوست سالم شامل استفاده روزانه و استفاده هفتگی از محصولات است. بسته به نوع پوست خود می توانید هفته ای یک بار یا حداکثر سه بار در هفته از ماسک صورت استفاده کنید. یک نوع پوست معمولی تا خشک باید کمتر از آن استفاده کند و یک نوع پوست معمولی تا چرب می تواند بیشتر از آن استفاده کند.همه باید ماسک را در رژیم مراقبت از پوست خود وارد کنند، اگر قبلا این کار را نکرده اند. فقط برای چند دقیقه (آرامش بخش) در روز، پوست شما دچار تغییر قابل توجهی می شود که می توانید آن را ببینید و احساس کنید. شما ظاهر پوست خود را دوست خواهید داشت.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نحوه استفاده از ماسک صورت در 5 مرحله ساده" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نحوه استفاده از ماسک صورت در 5 مرحله ساده"، کلیک کنید.