مشکلات آموزش و پرورش با کار جهادی حل می شود

مشکلات آموزش و پرورش با کار جهادی حل می شود

راکو/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نگاه اداری و جلسه ای، مشکلی را در آموزش و پرورش حل نمی کند، باید جهادی کار کرد.

مسلم مرادی امروز (26 اردیبهشت ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش باید به صورت ماهانه برگزار و ضعف های آموزشی و مشکلات بررسی و گزارش وضعیت علمی و تربیتی در مدارس ارایه شود. باید میزان قبولی در کنکور و ارتقای سطح معدل و نقاط ضعف و قوت بررسی شود. تربیت دانش آموزان تراز انقلاب، کار جهادی و شبانه روزی نیاز دارد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش باید هم از نظر کمی و کیفی، ترقی و پیشرفت داشته باشد. اگر در این راستا دغدغه وجود داشته باشد فرزندان مان آسیب نمی بینند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: باید اخلاق اسلامی در مدارس آموزش و ترویج داده و مساله حجاب در آموزشگاه های آزاد بررسی شود، نباید فرهنگ بی حجابی ترویج داده شود.

مرادی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی، اظهار کرد: برای برگزاری این امتحانات به آموزش و پرورش کمک خواهیم کرد. باید کمیته ای برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات نهایی تشکیل شود.

وی افزود: نقش آفرینی شوراهای آموزش و پرورش می تواند مشارکت و نظارت مردم را در تعلیم و تربیت تضمین کند. شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در راستای توسعه زیرساخت ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطح ملی، استانی و شهرستانی تلقی می شود.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشکلات آموزش و پرورش با کار جهادی حل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشکلات آموزش و پرورش با کار جهادی حل می شود"، کلیک کنید.