مسافران نوروزی از هم اکنون برای بازگشت از دور اول سفرها برنامه ریزی کنند

مسافران نوروزی از هم اکنون برای بازگشت از دور اول سفرها برنامه ریزی کنندعکس تزیینی است

راکو/هرمزگان رییس پلیس راه استان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: مسافران از هم اکنون برنامه ریزی کنند و زمان بیشتری را برای بازگشت سفرهای خود در نظر بگیرند تا در روزهای آینده شاهد کندی حرکت در سطح محورهای مواصلاتی نباشیم.

سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار کرد: با توجه به موج اول بازگشت سفرها در حال حاضر، اکثر محورهای مواصلاتی استان پرحجم و پر تردد است.
وی با اشاره به شرایط جوی متفاوت در سطح کشور، خاطرنشان کرد: از آنجا که در فصل بهار شاهد نوسات جوی در کشور هستیم، رعایت سرعت مطمینه و حفظ فاصله طولی با خودروی جلویی می تواند به همه مسافران کمک کند تا با ایمنی بیشتری تردد کنند.
رییس پلیس راه استان هرمزگان با بیان اینکه علت وقوع اغلب حوادث رانندگی، سرعت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، افزود: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند می توانند در توقفگاه هایی که در بین مسیرها پیش بینی شده استراحت و پس از تجدید قوا بار دیگر شروع به رانندگی کنند.
نیکبخت با اشاره به مسیرهای پرحجم استان هرمزگان و تردد خودروهای مسافران نوروزی و همچنین خودروهای ترانزیتی حامل کالاهای اساسی در این مسیرها، یادآور شد: گشت های پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی هموطنان گرامی شاهد کمترین حوادث رانندگی باشیم.
 نیکبخت در پایان با بیان اینکه پلیس، راهداری و سازمان های امدادی و بخش هایی که مسیولیت خدمات رسانی به مردم را دارند از ماه ها قبل برای این ایام برنامه ریزی کرده اند، اظهار کرد: امیدواریم که این حضور چشمگیر، فعال و هماهنگ، نوید بخش سالی پر از نشاط و همراه با ارتقاء روز افزون امنیت ترافیکی برای هموطنان باشد.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسافران نوروزی از هم اکنون برای بازگشت از دور اول سفرها برنامه ریزی کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسافران نوروزی از هم اکنون برای بازگشت از دور اول سفرها برنامه ریزی کنند"، کلیک کنید.