مدیریت ترافیک قزوین با ۱۲۰دوربین نظارتی

مدیریت ترافیک قزوین با ۱۲۰دوربین نظارتی

به گزارش خبرگزاری راکو از قروین؛ اسماعیل عرشیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان این مطلب که اجرای طرح های ترافیکی را گره گشای وضعیت تردد و بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه در یک شهر است گفت: ۱۲۰دستگاه دوربین نظارت تصویری به همراه ۴۲چراغ هوشمند مرکزی ترافیک سطح شهر و تقاطع های قزوین را مدیریت می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: ۳۴دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در سطح شهر قزوین فعال بوده که از این میان ۲۵دستگاه دوربین دارای کد پلیس بوده و ۹دستگاه دیگر نیز در مراحل پایانی اخذ کد پلیس هستند.

وی به وجود پنج دستگاه دوربین فرماندهی و چهار دستگاه چراغ چشمک زن در تقاطع های این شهر اشاره کرد و گفت: طی ماه های گذشته با بهره برداری از طرح کمربندی آیت الله باریک بین (کمربندی شرق) قزوین شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی در ضلع شمال شرقی شهر و همچنین هفت نقطه ترافیکی شهید مطهری، معلم، باقرآباد، میدان های شیخ حسن نصرالله و ارتش، تقاطع ولیعصر و میدان تهران قدیم شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه، در حال حاضر مرکز شهر قزوین به دلیل وجود بافت فرسوده و مراکز متعدد خرید و خدمات پزشکی و همچنین رشد فزاینده وسایل نقلیه شخصی با ترافیک نیمه سنگین و یا حتی سنگین نیز روبرو است، یادآور شد: مطالعات لازم و مجزایی نیز در این محدوده در دستور کار قرار گرفته و درصدد رفع آن هستیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیریت ترافیک قزوین با ۱۲۰دوربین نظارتی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیریت ترافیک قزوین با ۱۲۰دوربین نظارتی"، کلیک کنید.