مدارس سما دانشگاه آزاد را به نهاد اجتماعی تبدیل کرده است

قایدی:

مدارس سما دانشگاه آزاد را به نهاد اجتماعی تبدیل کرده است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تاکید کرد که مدارس سما دانشگاه آزاد را به نهاد اجتماعی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری راکو، محمدرضا قایدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در نشست با فاطمه حمیدی فر معاون تحول و تعالی حوزه معاونت علوم تربیتی و مهارتی و رییس امور دانشکدگان تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه سما را یکی از برگ های زرین دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی مدعی است یک نهاد اجتماعی را شکل داده، وجود مجموعه مدارس سما این شعار را محقق کرده است.

وی افزود: از مجموعه دانشگاه آزاد که در سطح کشور خود را به خوبی نشان داده، مدارس سمای این دانشگاه هستند.

معاون امور مدارس سمای استان فارس هم با ارایه گزارشی از وضعیت مدارس و دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی استان فارس اظهار کرد: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی استان فارس در واحد شیراز از شهریور 1402 و با تعیین معاونین و تصویب چارت کار خود را آغاز کرد.

محمد شعبانی افزود: 21 عضو هییت علمی در دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی واحد شیراز مشغول به همکاری هستند و در استان فارس بالغ بر 12 هزار و 300 دانشجو در رشته های وابسته به دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی تحصیل می کنند.

مدارس سما دانشگاه آزاد را به نهاد اجتماعی تبدیل کرده است

وی، وجود 78 مدرسه در 18 شهر استان فارس را با داشتن بالغ بر 12 هزار و 400 دانش آموز از دیگر افتخارات مجموعه سمای این دانشگاه برشمرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس سما دانشگاه آزاد را به نهاد اجتماعی تبدیل کرده است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس سما دانشگاه آزاد را به نهاد اجتماعی تبدیل کرده است"، کلیک کنید.