مجلس انقلابی به منافع و مصالح ملی توجه کند

مجلس انقلابی به منافع و مصالح ملی توجه کند

راکو/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: مجلس قانون گذار است و بر اجرای قوانین نظارت می کند. مجلس تراز و انقلابی به منافع و مصالح ملی توجه کرده و حامی ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد:  امروز می بینید که پرچم ایران اسلامی در سراسر دنیا برافراشته شده است و به لطف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون شهدای  انقلاب اسلامی به  قلب آمریکا صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به نامه ای که رهبری به دانشجویان آمریکایی نوشته اند افزود: ایشان فرمودند: شما در مسیر درست تاریخ ایستاده و بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید. هدف جبهه مقاومت توقف ظلم آشکار صهیونیست ها بر مردم مظلوم فلسطین است. همچنین ایشان دانشجویان را به قرآن کریم توصیه کرده و می فرمایند: این کتاب، ما را به ایستادگی کردن، ظلم نکردن و زیر بار ستم نرفتن سفارش می کند.

خطیب نماز جمعه این شهرستان در خصوص ایام سالگرد رحلت امام راحل و قیام خونین 15 خرداد تصریح کرد: به آحاد مردم و مسیولین کشور سفارش می کنم که وصیت نامه امام را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند و آن را فراموش نکنند. فرامین امام خمینی (ره) باید بر همگان تدریس شود تا همه از آن بهره ببرند.

امام جمعه شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران به مردم اعتقاد داشتند و نهضت را به پشتوانه همین مردم به ثمر نشاندند. تمام دغدغه ایشان محرومین کشور و جهان بود برای همین انقلاب ایشان را انقلاب پا برهنه ها می نامیدند. 

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجلس انقلابی به منافع و مصالح ملی توجه کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجلس انقلابی به منافع و مصالح ملی توجه کند"، کلیک کنید.