متقاضیان کارت سوخت بخوانند/ درخواست کارت سوخت این تغییر را کرد

متقاضیان کارت سوخت بخوانند/ درخواست کارت سوخت این تغییر را کرد

به گزارش راکو، سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت در حاشیه دومین روز برگزاری بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور سید مجید رضوی، نماینده ویژه رییس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حسین رحیمی، رییس پلیس امنیت اقتصادی، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، و جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی رونمایی شد.

راکو در خبری نوشت:سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت با همکاری شرکت پژوهش و توسعه ناجی نیروی انتظامی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با توجه به لزوم استفاده از کارت هوشمند سوخت و با هدف توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان، همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت رونمایی شد.

در این آیین، نخستین درخواست ثبت نام آنلاین کارت هوشمند سوخت المثنی برای نمونه ثبت شد. همچنین، دو طرح تخصیص سوخت به ناوگان خارجی با استفاده از کارت هوشمند سوخت و طرح تخصیص نفت گاز براساس اسناد حمل برخط به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی می شود، رونمایی شد.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متقاضیان کارت سوخت بخوانند/ درخواست کارت سوخت این تغییر را کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متقاضیان کارت سوخت بخوانند/ درخواست کارت سوخت این تغییر را کرد"، کلیک کنید.