لبخند قنادان و مشتریان با یخچال شو کیک 

یخچال شو کیک یا شو کیس

شو کیک یا شو کیس ویترین یخچالی کیک است که انتخابی مطمئن برای به نمایش گذاشتن انواع کیک، دسر و انواع مواد غذایی متنوع می باشد. شو کیک ها در ابعاد و سایز های متفاوتی تولید و ساخته می شوند و می توانند پاسخگوی نیاز های متفاوت باشند. از این دستگاه در ها، کافی شاپ ها، هتل ها و… مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات کافی شاپ ها می باشد.

تمامی شو کیک های مجموعه ایران استیل در پالت بسته بندی شده ارسال می‌شود.

یخچال شو کیک زیباترین پیشنهاد برای کار  شما

یخچال شو کیک یا شو کیس رو میزی یک انتخاب هوشمندانه برای کافی شاپ و شیرینی فروش های کوچک است.

شو کیس رومیزی با توجه به ابعاد مناسب و استانداردی که دارد، روی میز، کابینت و پیشخوان به راحتی قرار می گیرد و کسب و کارهایی که فضای زیادی ندارند می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. شو کیک رومیزی ابعاد و ظرفیت های گوناگونی دارند که با توجه قابلیت هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. این مدل از ویترین کیک از زیبایی خاصی برخوردار بوده و محتویات داخل را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد.

تفاوت شوکیک با یخچال های ویترینی در این است که در شو کیک از سیستم برودتی و رطوبت دهی مخصوص استفاده شده است. که این ویژگی سبب می شود تا کیک یا شیرینی های موجود در یخچال همواره تازه و مطبوع بمانند. همچنین می توان از شو کیک برای نگهداری شیرینی های خشک نیز استفاده نمود و سیستم برودتی آن را خاموش کرد.

خرید یخچال شو کیک

مزایای استفاده از شو کیک رومیزی برای قنادی ‌ها و مشتریان

همانطور که گفته شد از شو کیک ها برای نگهداری تخصصی کیک ها استفاده می شود و یکی از مهم ترین ویژگی های ویترین کیک ها سیستم برودتی و رطوبت دهی این دستگاه ها می باشد. رطوبتی که شو کیک ها تولید می کنند، این قابلیت را دارد که کیک و انواع شیرینی ها را، همیشه تازه و مطبوع نگه دارد و دچار خشکی نشود بنابراین مشتریان لذت طعمی متفاوت ازکیک ها را می‌چشند.

ابعاد و مشخصات یخچال شو کیک، مناسب  با هر سلیقه ای

جنس بدنه این دستگاه ها از استیل می باشد و از لحاظ بهداشتی کاملا خوراکی را سالم و پاکیزه نگه می دارد. نمای جلوی ویترین ها از شیشه نشکن و شفاف می باشد که باعث جذاب تر شدن هر چه بیشتر دستگاه می شود. شو کیک ها در سه سایز 75، 90 و 120 سانتی متر تولید می شوند و همانطور که گفته شد کافی شاپ های کوچک نیز می توانند با خیالی راحت دستگاه را خریداری کنند و خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند و رضایت کافی از بابت خرید خود جلب کنند.

رنج دمایی شو کیک ها بین ۲ تا ۱۰ درجه سانتیگراد می باشد که با توجه به سیستم گردش هوای سرد دمای محیط داخلی دستگاه کاملا یکنواخت می باشد.

یخچال شو کیک

با توجه به سیستم برفک زدایی ( نو فراست ) تعبیه شده در دستگاه رطوبت جذب شده به اپراتور از طریق این سیستم از دستگاه خارج می شود.
کنترل سرمایش دستگاه از طریق ترموستات دیجیتالی صورت می گیرد.

یکی از مزیت های منحصر به فرد این شوکیک وجود سیستم روشنایی ال ای دی داخل محفظه شیشه ای می باشد که باعث جلوه دادن بهتر و نمایش زیبایی کیک و شیرینی ها می باشد.

شو کیک ها با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارند، جابه جایی و حمل و نقل آنها به راحتی انجام می شود و عایق بندی دستگاه ها به گونه ای می باشد که دما و رطوبت از آن خارج نشود.

فروشگاه  ایران استیل عرضه کننده انواع شو کیک و تجهیزات کافی شاپ ،فست فود و رستوران می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با خیال راحت نسبت به خرید یخچال شو کیک مورد نظر خود به صورت حضوری و  سفارش تلفنی اقدام نمایید. سپس سفارش خود را در سریعترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید.

تمامی شو کیک های مجموعه ایران استیل  کلد دارای گارانتی وخدمات پس از فروش می باشند.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره رایگان پیش از خرید می توانید با کارشناسان فروش مجموعه فوق حرفه ای ایران استیل تماس بگیرید.
برای اطلاع از قیمت یخچال‌های شو کیک و سایر لوازم قنادی که با استیل ساخته می‌شود با کارشناسان ایران استیل کلد تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس :
09123359095 
09121323112

آدرس : 
تهران، جاده خاوران، پاکدشت، خاتون آباد، خیابان شهید رجایی، بن بست گلشن 13، پلاک 13

نشانی اینترنتی :
https://iransteelcold.com/

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لبخند قنادان و مشتریان با یخچال شو کیک " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لبخند قنادان و مشتریان با یخچال شو کیک "، کلیک کنید.