قطر برای ارایه کمک به جست وجوی بالگرد حامل رییسی اعلام آمادگی کرد

قطر برای ارایه کمک به جست وجوی بالگرد حامل رییسی اعلام آمادگی کرد

سخنگوی وزارت خارجه قطر ضمن ابراز نگرانی و آرزوی سلامتی برای رییس جمهور کشورمان و هییت همراه ایشان برای ارایه هرگونه کمک از سوی قطر به ایران ابراز آمادگی کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری راکو، ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر ضمن ابراز نگرانی و آرزوی سلامتی برای رییس جمهور کشورمان و هییت همراه ایشان برای ارایه هرگونه کمک از سوی قطر به ایران ابراز آمادگی کرد.

سخنگوی وزارت خارجه قطر بیان کرد: ما بر آمادگی قطر برای ارایه تمامی انواع پیشتیبانی در جست وجوی بالگرد حامل رییس جمهور ایران تاکید می کنیم.

وی افزود: قطر نگرانی شدید خود نسبت به وقوع حادثه فرود سخت برای بالگرد رییس جمهور ایران را ابراز می دارد. کشور قطر برای آرزومند سلامتی رییس جمهورایران، وزیر خارجه ایران و هییت همراه آنان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطر برای ارایه کمک به جست وجوی بالگرد حامل رییسی اعلام آمادگی کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطر برای ارایه کمک به جست وجوی بالگرد حامل رییسی اعلام آمادگی کرد"، کلیک کنید.