ضرورت اطلاع رسانی اجرای طرح فجرانه از سوی اداره تعاون استان همدان – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

ضرورت اطلاع رسانی اجرای طرح فجرانه از سوی اداره تعاون استان همدان - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، اسدالله ربانی راکو شامگاه چهارشنبه در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان اظهار کرد: در ماه پایانی سال اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی انجام شده و هیچ گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در شهرستان همدان نداریم.

وی افزود: گشت های مشترک در ماه پایانی سال تشدید می شود و فروشگاه های موادغذایی، رستوران ها، هتل ها و پمپ بنزین ها و مراکز خدمت رسان در اولویت بازرسی ها قرار دارد.

معاون فرماندار همدان تصریح کرد: در بحث بهداشت و سلامت مردم هیچ گونه کوتاهی پدیرفته نیست.

وی گفت: اجرای طرح کالابرگ فجرانه با هدف کمک به 7 دهک اول در حال اجرا است اما متاسفانه اطلاع رسانی کافی به فروشگاه ها و مردم نشده و اداره کار و رفاه اجتماعی استان همدان باید پاسخگوی شهروندان و ناظر بر اجرای طرح باشد.

ربانی راکو اضافه کرد: قیمت رستوران ها و هتل ها نیازمند نظارت بیشتر است و هر گونه افزایش قیمت باید مصوبه کمیسیون نظارت و تنظیم بازار داشته باشد و در غیر این صورت، برای واحدها پرونده تشکیل و به تعزیرات معرفی می شود و با دستگاه های نظارتی و قضایی هماهنگی انجام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت اطلاع رسانی اجرای طرح فجرانه از سوی اداره تعاون استان همدان – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت اطلاع رسانی اجرای طرح فجرانه از سوی اداره تعاون استان همدان – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.