ضرورت اتمام فاز اول پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد تا هفته دولت

ضرورت اتمام فاز اول پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد تا هفته دولت

راکو/اردبیل مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: اتمام فاز اول پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد در هفته دولت اهمیت دارد.

حامد کیخسروی 24 اردیبهشت از روند پیشرفت پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد بازدید بعمل آورد و در جریان چگونگی اجرا و مشکلات و نکات ضعف و قوت پروژه قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن اشاره به اینکه پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد در زمینی به مساحت 3 هکتار و 632 واحد در قالب 16 بلوک در حال اجراست، افزود: پیشرفت فیزیکی 3 بلوک 93 درصد بوده و مابقی واحدها در مراحل مختلف اجرایی، اسکلت بندی، دیوار چینی و سفتکاری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به مشکلات و موانع پیش روی آنها اشاره کرد و گفت: دستورات لازم در خصوص مرتفع سازی این موانع صادر شده و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

کیخسروی ادامه داد: اهمیت اتمام فاز اول این پروژه در هفته دولت بسیار حایز اهمیت بوده و پیگیری و اجرای زیرساخت های پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت اتمام فاز اول پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد تا هفته دولت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت اتمام فاز اول پروژه مسکن ملی شهرستان پارس آباد تا هفته دولت"، کلیک کنید.