شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها با بیان اینکه خوشحالم این توفیق نصیب ما شد تا خدمت شما برسیم، گفت: شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند و مقام معظم رهبری همواره نسبت به تکریم خانواده شهدا تاکید دارند. بنیاد هم طرحی برای تجلیل از فرزندان و به ویژه دختران شهدا در ایام دهه کرامت اجرا کرده است و ما این ایام فرخنده را خدمت شما تبریک عرض می کنیم.

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امیدوارم این دیدارها سرمشقی برای مردم باشد تا سیاست های مقام معظم رهبری در این زمینه اجرایی شود و این طرح مختص مدیران بنیاد نیست، بلکه تمام مسیولان دولتی و مردم باید از خانواده کسانی که در این راه از جانشان گذشتند، تقدیر کنند.

پاکدل خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تمام مسیولان خوشبختانه دیدارهایی داشته و دارند و سالانه حدود 800 هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام شده است، همچنین خاطرات این عزیزان تبدیل به کتاب و فیلم شده و قبل از اخبار بیست و سی مصاحبه هایی از خانواده شهدا و سبک زندگی این عزیزان از رسانه ملی پخش می شود. ما امروز خدمت شما رسیدیم تا مسایلی که دارید و از طریق بنیاد قابل پیگیری است را مدنظر قرار دهیم.

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دیدارهای مقام معظم رهبری با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند زندگی شهدا باید برای مردم الگو باشد.

در این دیدارها که با حضور بهروز بزرگی، مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره و تعدادی از مسیولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، پاکدل با دختران شهیدان معظم «رحمت اله کرد نیرسی»، «محمد اطهر» و «محمد آخوندی» دیدار و گفت وگو کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.