شامپو گانودرما برای ریزش مو

شامپو بدون سولفات بیز حاوی عصاره قارچ گانودرما محصولی منحصر به فرد از کشور ترکیه می باشد که در حجمی معادل 750 میل تولید شده است. بیوهیر به شما این امکان را می دهد که موهایی پر تر و حجیم تر داشته باشید. از مزیت های عمده این محصول وجود عصاره قارچ گانودرما در ترکیبات آن می باشد. قارچ گانودرما یا قارچ ریشی از جمله قارچ هایی است که به دلیل خواص ضد اتهابی و با خاصیت افزایش گردش خون در پوست کف سر، به تغذیه فولیکول های مو پرداخته  و به رشد مجدد مو سر و جلوگیری از ریزش آن کمک شایانی می کند.

خرید و قیمت شامپو گانودرما ضد ریزش مو برای مصرف روزانه 350 گرم | ترب

فرمولاسیون شامپو بدون سولفات Biohair حاوی عصاره قارچ گانودرما و فواید آن

قارچ موجود در این شامپو بدون سولفات در زمان استحمام به موها امکان رشد در محیط بهتری را داده و خاصیت ضد عفونی کنندگی خواهد داشت. شوینده مو بیز فاقد هر گونه مواد مضر چون نمک، سولفات، پارابن و Edta بوده و از آسیب به ساختار مو و ایجاد خشکی در آن جلوگیری می کند. با خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی که دارد از آسیب فاکتور های مضر محیطی پیشگیری کرده و موهایی درخشان و براق به ارمغان خواهد آورد.

این محصول مناسب برای انواع موها بوده و از ریزش موها جلوگیری می کند. کراتین و ویتامین B از جمله دیگر ترکیبات تغذیه کننده این محصول می باشند که تقویت هر چه بهتر مو ها را از ریشه تا نوک فراهم خواهند کرد. کراتین با نفوذ به ساختار فولیکول های مو آراستگی و زیبایی را به تارهای مو بخشیده و آن ها را احیا، ترمیم، درخشان و مرطوب خواهد کرد. قهوه گانودرما برای تبخال تناسلی یک مکمل سلامتی است که از قارچ گانودرما یا ریشه ژاپنی بهره می برد.

شامپو ضد ریزش دکتر بیز برای افرادی که درگیر این عارضه هستند، همانند یک معجزه عمل می کند و باعث کنترل ریزش موهای سر شده و به درمان هر چه سریع تر کمک می کند. شامپو دکتر بیز برای ریزش مو در هر سنی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و برخلاف سایر نمونه های موجود در بازار باعث خشکی کف سر نمی شود.

معرفی شامپو ضد ریزش دکتر بیز در فروشگاه بیز پلاس

فرمولاسیون این محصولات بیز به گونه ای است، که بیشترین میزان از تاثیر را در عارضه ریزش موهای سر دارد و همچنین در گام اول شرایط مربوط به ریشه و پیاز مو را تغییر می دهد و میزان مقاومت و استحکام ریشه مو را افزایش داده، تا احتمال ریزش موهای سر تا سر حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

این شامپوی تخصصی مورد تایید کارشناسان و متخصصان پوست و مو بوده و همچنین در درمان هر نوع ریزش سری موثر شناخته می شود و در فاز اول درمانی روند ریزش را کاهش داده و کنترل می کند و سپس به کمک ترکیبات و ویتامین های خاصی که در محصول به کار رفته است، باعث رشد مجدد موهای سر می شود، شما به کمک این شامپو باکیفیت و با ترکیبات جدید می توانید تمامی موهای از دست رفته خود را احیا کند.

نقش اصلی و اساسی این شامپو دکتر بیز تقویتی و ضد ریزش تحریک به موقع و سریع فولیکول های مو جهت رشد مجدد می باشد و حتی در مدت زمان کوتاهی تاثیر این شامپوی شگفت انگیز را در کنترل و رشد مجدد موهای سر مشاهده خواهید کرد. این شامپوی تقویتی فوق العاده بر اساس عصاره های خاص و ارگانیک تولید شده و برای کسانی که خواستار پرپشت شدن موهای سر خود پس از ریزش هستند، شدیدا توصیه می شود.

از دیگر شامپو هیا گانودرما موجود در  فروشگاه ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شامپو نرم کننده گانودرما

شامپو روزانه گانودرما

شامپو گانودرما برای موهای خشک

شامپو گانودرما برای موهای چرب

قیمت شامپو ضد ریزش دکتر بیز چقدر است؟

این محصول فوق العاده در رده شامپوهای تخصصی ضد ریزش بازار قرار دارد و همچنین با یک مقایسه کلی به راحتی متوجه می شوید، که قیمت این شامپو به مراتب ارزان تر و از حجم استاندارد تری برخوردار می باشد و ترکیبات این شامپو عارضه خاصی را در آینده برای موهای سر شما ایجاد نخواهد کرد. قیمت گانودرما برای کبد چرب در تمامی فروشگاه های بیز یکسان است.

قیمت شامپو ضد ریزش دکتر بیز همیشه مناسب بوده و در سال جدید دچار افزایش قیمت نشده است. به راحتی می توان ادعا کرد، فروشگاه اینترنتی بیز پلاس شامپو دکتر بیز برای ریزش مو را با قیمت مناسب و معقول تری به فروش می رساند.این شامپو ضد ریزش دکتر بیز شرایط بسیار فوق العاده و بی نظیری را جهت رشد مجدد موهای از دست رفته شما ایجاد می کند.

شامپو گانودرما

استفاده از شامپو گانودرما برای سلامتی مو توصیه بسیاری از متخصصان و پزشکان است. بدون شک یکی از اصلی ترین موضوعات مورد توجه برای هر فردی توجه به زیبایی آن می باشد که می توان گفت داشتن موهای خوش حالت و سالم یکی از موارد مهم زیبایی است برای داشتن موهای زیبا، داشتن تغذیه مناسب در کنار مراقبت های لازم از مو در کنار مصرف شامپوی مناسب و سرم مو دکتر بیز به داشتن موی مناسب کمک می کند.
قارچ گانودرما از دیر باز مورد اهمیت مردم چین بوده است در ایران شرکت بیز موفق به تولید محصولات با کیفیت گانودرما شده است.
شامپوی قارچ گانودرما باعث تغذیه ی فولیکول های مو شده، به رشد مو کمک کرده و شوره را از بین میبرد، البته لازم به ذکر است باعث درخشان شدن و ابریشمی شدن موهای شما درکنار نرمی مو می گردد. البته با مصرف شامپو گانودرما موهای شما حالت پذیری بهتری گرفته و به راحتی شانه می شود.
شامپوهای گانودرما دکتر بیز در 5 نوع مختلف نیاز موها را مرتفع می کند:شامپو روزانه گانودرما: که مناسب انواع مو و همچنین شستشوی روزانه مو سر می باشد.شامپوی گانودرما مخصوص موهای خشک: کسانی که موهای خشک، زبر و بی حالت دارن مصرف این شامپو باعث افزایش آبرسانی و طراوت موها می شود.
شامپو گانودرما مخصوص موهای چرب:مناسب افراد با موهای چرب میشود باعث محافظت و تاثیر طولانی مدت بر روی موها می شود.
نرم کننده موی سر گانودرما: برای افراد با موهای رنگ کرده و خشک است که باعث افزایش نرمی و لطافت موها سر می شود.

شامپو بدن گانودرما بیز

در شامپو های تخصصی حاوی عصاره گانودرما علاوه به دارا بودن عصاره قارچ گانودرما از گروه ویتامین ب که در سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز نیز فراوان است. استفاده شده که استمرار استفاده باعث می شود که در زمان شستشوی مو به ساقه ی مو نفوذ کرده و باعث رطوبت گیری دراز مدت ساقه مو گردیده و همچنین باعث پرحجم شدن مو میشود.

شامپو های قارچ گانودرما، می تواند از ریزش موی سر، رفع موخوره، خارش، رفع التهابات پوستی و پیازی، حاوی امگا3، رفع سفیدی مو از جمله ویژگی های برجسته این شامپو می توان نام برد. از مهمترین خواص قهوه گانودرما برای پوست کم شدن آکنه های صورت است.

بعد از خرید شامپو گانودرما و مصرف آن طی دو تا سه هفته ریزش مو را شاید زیاد تر کند اما بعد از آن شروع به ترمیم کردن مو می کند و اثرات مثبت آن را می توان مشاهده کند این شامپو دوره های مصرف 100روزه دارد بعد از آن باید موهای خود را استراحت بدهید باز استفاده کنید. همچنین سایر محصولات همچون صابون قارچ گانودرما نیز برای زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا استفاده از شامپو قارچ گانودرما دکتر بیز

  • تقویت فولیکولها و کاهش ریزش مو
  • از بین بردن خارش و عفونت
  • مشکلات شوره سر را ازبین برده است
  • بازگشت حفظ بافت طبیعی، نرمی و لطافت مو
  • از بین رفتن خشکی و شکنندگی موهای سر
  • پایداری رطوبت طولانی و درخشش مو
  • موهای قوی و سالم
  • بازگشت شادابی به موها و نرم شدن
  • حالت پذیری و شانه پذیری موهای سر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شامپو گانودرما برای ریزش مو" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شامپو گانودرما برای ریزش مو"، کلیک کنید.