سعید جلیلی ساعاتی دیگر به شیراز سفر می‌کند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

سعید جلیلی ساعاتی دیگر به شیراز سفر می‌کند - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، محمّدنبی رودکی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی در خواست‌های مردمی مکرر، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در آخرین روز تبلیغات صبح چهارشنبه ۶ تیرماه جهت دیدار و گفت‌وگو با مردم استان فارس به شیراز سفر خواهد کرد.

رئیس ستاد فجر حامیان دکتر سعید جلیلی افزود: سعید جلیلی ساعت ۱۰ صبح در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز با اقشار مختلف مردم فارس دیدار عمومی خواهد داشت و در این جلسه خانواده معزز شهدا، روحانیت، اقشار و اصناف و گروه‌های سیاسی و کارگری مختلف حضور می‌یابند.

رودکی بیان کرد: سعید جلیلی بررسی‌های دقیق و کارشناسی جامعی در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های فارس انجام داده و احترام ویژه‌ای برای پایتخت فرهنگ و هنر ایران قائل است.

مسئول ستاد فجر جلیلی گفت: نگاه جلیلی به فارس حقیقی و مبتنی بر ظرفیت‌ها و منابع فرهنگی و اجتماعی است و برای توسعه و حل مسائل این استان نگاه و اعتقاد ویژه دارد.

نبی رودکی با اشاره به اقبال عمومی به سمت جلیلی گفت: نظرسنجی‌های مردمی نشانگر اقبال و رغبت مردم به سوی جلیلی به عنوان تنها نامزد دارای برنامه راهبردی است و وی می‌تواند مسیر دولت شهید رئیسی را تداوم بخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سعید جلیلی ساعاتی دیگر به شیراز سفر می‌کند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سعید جلیلی ساعاتی دیگر به شیراز سفر می‌کند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.