سرپرست جدید هلال احمر استان قزوین معرفی شد

سرپرست جدید هلال احمر استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری راکو از قزوین؛ طی مراسمی و با حضور علی درویش پور معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور، کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، صباغ شهردار و اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از مسیولان استانی و شهرستانی؛ سرپرست جدید هلال احمر استان قزوین معرفی شد.

علی درویش پور، معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم اظهارکرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بین 192 کشور که عضو نهضت صلیب سرخ هستند پس از سالها خدمات به عنوان سفیران صلح و دوستی در عرصه های بین الملی، امروز با ارایه این خدمات توانسته در فدراسیون بین الملی به عنوان پنج جمعیت هلال احمر قوی و آماده در حوادث و سوانح شناخته شود.

وی افزود: مردم بیشتر جمعیت هلال احمر را با امداد و نجات و سیل و زلزله می شناسند و در دو سال گذشته حادثه متروپل و زلزله هرمزگان، سیل جنوب کرمان و زلزله های مختلف در کشور و کشورهای همسایه و حوادث گوناگون خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر همیشه حضور موثر، جدی و به موقع جهت خدمت رسانی به حادثه دیدگان در حوادث داشته است.

درویش پور ادامه داد: قبل از انقلاب 3 هزار امدادگر در کشور وجود داشت که به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی امروز بیش از 73 هزار امدادگر آموزش دیده و حرفه ای در سراسر کشور آماده خدمت رسانی هستند.

وی عنوان کرد: امروز 23 فروند بالگرد، 580 پایگاه امداد و نجات جاده ای، 53 پایگاه کوهستانی، 20 پایگاه ساحلی و 35 مرکز آنست در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.

درویش پور با بیان اینکه به صورت میانگین 35 هزار عملیات و حادثه در طول سال رخ می دهد که در آنها جمعیت هلال احمر به هموطنان عزیز ارایه خدمت دارد در ادامه گفت: در عرصه بهداشت و درمان به خصوص ارایه خدمات به اقشار آسیب پذیر، امروز در بیش از 36 مرکز درمانی در استانهای مختلف، سالیانه به یک میلیون و 850 هزار نفرخدمات ارایه می شود و همچنین سالیانه 2 میلیون و 500 هزار نفر به 40 داروخانه جمعیت هلال احمر مراجعه می نمایند و خدمات دریافت می کنند.

وی افزود: امروز بزرگترین شبکه توانبخشی کشور متعلق به جمعیت هلال احمر است و بیش از 204 مرکز توانبخشی در جای جای ایران اسلامی به هموطنان عزیز ارایه خدمت می کند.

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه نه تنها در داخل کشور در خارج کشور نیز 17 مرکز و 14 کلینیک تخصصی و 3 بیمارستان تخصصی نیز ارایه خدمت دارند در پایان گفت: در مدیریت تجمعات انبوه امروز یکی از درخواستهایی که صلیب سرخ و هلال احمر جهانی داشته انتقال تجربیات موفق جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می باشد که این موضوع باعث افتخار این جمعیت است و نشان دهنده آمادگی و توانایی های بالای جمعیت هلال احمر ایران اسلامی می باشد.

در این مراسم از تلاشها و خدمات حسین خویینی که به افتخار بازنشستگی نایل شد تقدیر و تشکر بعمل آمد و طی حکمی از سوی رییس جمعیت هلال احمر کشور، ناصر صبوری به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست جدید هلال احمر استان قزوین معرفی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست جدید هلال احمر استان قزوین معرفی شد"، کلیک کنید.