روند خروج مهاجران افغان از ایران شدت گرفت

روند خروج مهاجران افغان از ایران شدت گرفت

به گزارش راکو به نقل از آواپرس دفتر مطبوعاتی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان امارت اسلامی امروز (شنبه، ۲۳ تیر) در خبری اعلام کرد که ۹ هزار و ۷۳۰ تن مهاجر افغانستانی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ ماه جاری از مرزهای پل ابریشم ولایت نیمروز، اسلام قلعه ولایت هرات، سپین بولدک ولایت قندهار و خط فرضی تورخم ولایت ننگرهار به طور اجباری و داوطلب به کشور بازگشتند.

بر اساس این خبر ۹۵ خانواده شامل ۵۳۲ تن از خط فرضی تورخم  ۱۵۲ خانواده شامل ۸۲۱ تن از مرز سپین بولدک ولایت قندهار از کشور پاکستان، ۴ هزار و ۷۹۷ تن از مرز اسلام قلعه ولایت هرات  و ۳ هزار و ۵۸۰ تن مقیم ایران از طریق پل ابریشم ولایت نیمروز به کشور خود برگشتند.

گفتنی است که روند اخراج مهاجران افغانستانی از کشورهای ایران و پاکستان در این اواخر شدت بیشتر گرفته و روزانه هزاران تن از مهاجران افغانستانی دوباره به کشور بر می گردند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روند خروج مهاجران افغان از ایران شدت گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روند خروج مهاجران افغان از ایران شدت گرفت"، کلیک کنید.