راه اندازی واحد پاسخگویی امتحانات نهایی در مناطق آموزش و پرورش هرمزگان

راه اندازی واحد پاسخگویی امتحانات نهایی در مناطق آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش راکو، «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز شنبه با اعلام این خبر گفت: میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان امتحانات نهایی به صورت حضوری از ساعت 7:30 تا 22 دایر است و داوطلبان متقاضی ترمیم معدل در امتحانات نهایی می توانند با مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش استان و یا با مراجعه به سامانه https://e.eduhrz.ir و یا تماس با شماره 33346021 از محل حوزه امتحانی خود آگاه شوند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم نیز نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ایجاد جوی آرام و همراه با آرامش برای دانش آموزان توسط خانواده ها ضروری است.

گفتنی است: آزمون نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) از فردا یکشنبه 30 اردیبهشت آغاز می شود و تا سه شنبه 29 خرداد ادامه دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی واحد پاسخگویی امتحانات نهایی در مناطق آموزش و پرورش هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی واحد پاسخگویی امتحانات نهایی در مناطق آموزش و پرورش هرمزگان"، کلیک کنید.