دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در پی مراجعه احدی از شهروندان شهر زیراب و ارایه شکایت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت و ساز ساختمان از وی مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال دریافت کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 زیراب شهرستان سوادکوه با هماهنگی قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از 14 سال از شهرستان ورامین متواری بوده در داخل کمد دیواری دستگیر مخفیگاهش کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که یک کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار و دارای 30 پرونده قضایی و متهم بوده و در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود و 30 پرونده دیگر کلاهبرداری در استان ها دیگر اعتراف کرد.

پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه ساخت و ساز کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.